Ina30 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Noen som har erfaringer? Hveilke er best? Eller er de så godt som like?
Mooncake Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har hatt noen slike tøfler og jeg er minst fornøyd med Robeez. Robreez dritkule å se på, men de er så utrolig smale og barnet vokser dermed veldig fort ut av de. Når du kjøper tøfler, pass på at de er breie og gode. De skal ikke klemme på foten. Jeg har hatt god erfaring med Tigius (?) og EXIT sine.
ompah! Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Har bobux her. Knall fornøyd. De sitter som støpt. Vi har hatt dem i ei god stund, og må ikke bytte i nærmeste framtid hvertfall:)
nimmi Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hatt begge deler her. Enig i at robeez er smale, så de passer nok en smal liten fot best. Men de er veldig myke og fine! Hadde dem da han var mindre. Nå har han bobux som er gode og brede og passer mye bedre til min gutts store fot. Vil nok gå for dem neste gang også selv om jeg synes robeez er finest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå