*tornerose* Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er bare i uke 5 da, men har lyst å ta ultralyd for å se om alt er ok, klarer ikke å vente til uke 17. Noen erfaringer her? Og et spm. til, i hvilken uke kan dem evt. se om barnet kan ha downs?... (er ikke sånn at jeg går å tenker på dette, men er jo greit å få sjekket dette også når jeg først skal til privat ultralyd)... Håper noen som kan svare meg? Klem fra
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har ikke lest dette selv. Men fått vite av ei venninne som mente man kunne se downs o. l i uke 12. Eller om det er etter 12 fullgåtte uker, altså i uke 13, vet jeg ikke. Skal også på tidlig ul i uke 10 selv tenkte jeg. Legen fikk jeg ikke time hos før i uke 11.
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hopper inn fra treje trimester for å svare deg. Hvis du ønsker å sjekke om barnet har Downs syndrom må det gjøres når du er mellom uke 11 og 13. Jeg gjorde dette i uke 13. Fikk da se den lille jenta som beveget armer og bein og det bankende hjertet. Det var innvendig ultralyd Ønsker deg lykke til med svangerskapet.
*tornerose* Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk for svar og lykkeønskning. Ønsker orkideen lykke til med den forekommende fødsel og den lille prinsessa :-) Da blir det nok privat ultralyd på meg i ca. uke 12 :-) Gleder meg veldig :-) KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå