Gå til innhold

Jenter, hva tenker dere rundt dette da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være skikkelig kjedelig, må jeg si at dette er generalisering av verste sort. Det å påstå at en hel generasjon er slik eller sånn skaper ikke noe annet enn uenighet og irritasjon. Kan kjenne igjen noen av studentene jeg har hatt i praksis, men jammen er det mange det ikke stemmer på...

Skrevet

og jeg tenker at ... joda... unge mennesker ut i jobb har jo en slags verdensmestertro på seg selv, og det må man jo ha.... man blir fort nok satt på plass. Jeg husker ikke hvillken generasjon de satte meg inn i jeg, men jeg tror de sa noe av det samme, og det er jo ganske mange flinke 30 åringer rundtomkring :-)

Skrevet

Det som er morsomt er jo at Platon sa at ungdommen var arrogant, lite arbeidsvillig og lite lærevillig. Er det noe alle som er eldre enn ungdommen opplever kanskje?

Hvis man ikke skal være stolt av seg selv, ivrig og litt høy på pæra når man er ung i arbeidslivet, hvordan skal man da takle alle de "gamle" som tror de vet best og som vil jekke ned nykommerne?

Skrevet

mm nettopp det tenkte jeg også... var ikke så avansert at jeg tenkte på Platon, men at "slik har det vøri i aille år" det slo meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...