Gå til innhold

Gikk tur, og ble moden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I slutten av uke 36 fikk jeg råd om å gå tur for å bli moden. I 14 dager gikk jeg tur hver dag hvis jeg hadde anledning, og når jeg da kom til jordmor: joda, livmorhalsen var halvert og godt moden! Jeg fortsatte å gå turer hver dag, og en uke før tiden startet fødselen! :-)

Så mitt råd er: ut og gå tur! Det er ikke sikkert det virker på alle, men det er i alle fall verdt et forsøk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotters! HAr gått meg en passe lang tur i dag :o)

Bekkenet verker, men jeg begynner å bli såpass lei nå at skal ut å gå hver dag fremover :o)

Skrevet

jeg skal ut på tur nå!!!:=)

Skrevet

Jeg òg! En liten halvtime før jeg skal begynne med middagen.

Skrevet

Jeg har også gått tur i dag! Har faktisk klart å gå tur nesten hver dag! Det gjør utrolig godt! Går litt korte turer siden jeg har fått beskjed om at ting kan skje før tiden, men når jeg blir innlagt på føden 14 dager før termin, så skal jeg sørge for å gå tur i alle fall! Hver dag! For jeg vet om de som har fått beskjed om å ta det med ro pga fare for tidlig fødsel, og har gått over tiden likevel.

Skrevet

Tror også dette er rimelig individuelt. Jeg var helsprek i forrige svangerskap, gikk hurtige turer hver dag i permisjonstiden og før det var jeg på 3D-mølla og gikk hurtig ikke hver dag, men flere ganger i uken .Tillegg til sykling og muskeltrening. Når kom snuppa? 7 dager over termin ;)

Men uansett, det er kjempeviktig å holde seg i form, så man bør bevege seg mye. Det fungerer ikke så godt for meg nå da jeg har så problemer med bekkenet etter litt bevegelse... au.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...