tgravid Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 bare lurer hvordan jeg skal vaske maxi cosi setet mitt. Det har blitt hengende ute i garasjen i 3 år...og har nettop tatt det inn. Det trenger en vask, for er litt rått og mye støv/skitt. Det er ikke gått mugg i det. Lurer bare på hvordan i søren jeg skal få vasket det skikkelig??? Skulle så gjerne hatt det en omgang i vaskemaskinen...men vet ikke om det går an; Noen som har prøvd dette? Eller som eventuelt har en bedre ide hvordan jeg ska få det skikkelig reint??
Lille`mor & lillebøll Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Du kan jo bare ta av trekket og vaske det på 30-40 grader.... Har gjort det med mitt:=)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 vaska det på en vask med 30 grader og forsiktig tromling/fin-program. Gikk helt fint, det.
siste"mann" ut Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Ta av terkket og vask det i maskinen. Syntetisk vask,30 - 40 g. Ta trekket på stolen igjen etter at det er vasket, slik at det tørker på stolen. dette itilfeller krymping. Er lettere å strekke i det når dt er vått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå