anni ke n - med ny baby Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 jeg var på jobbintervju for en uke siden. Er det for tidlig å ringe og høre hvor i prosessen de har kommet. Hun nevnte noe om at innstillingene skulle være klare i løpet av begynnelsen av uke 8. Og så mener jeg at hun sa at de skulle bestemme seg i løpet av denne uka... Har ikke hørt noe...Er det et dårlig tegn mon tro.. Er det masete å ringe
anni ke n - med ny baby Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2008 Innstillingene skulle være kare i begynnesen av uke 9, mener jeg...
Håperpåønskebaby Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Ville ventet til jeg ble kontaktet jeg...
Jippi! Maibaby! Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Det er jo ikke mer enn uke 7 nå da... Jeg ville nok ha ventet litt til...
August baby.<3 Høygravid:)) Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 ville kanskje ha venta te mandag visst du ikkje har hørt noke te då så hadde eg ringt:))
NormaJean Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 RING!!!! det beste å gjøre er å ringe og høre. da blir arbeidsgiveren bevisst på deg, og husker deg. det øker sjangsene dine. Jobben jeg har nå er takket være at jeg ringte og spurte hvordan det gikk i prosessen og om det var noe ytterligere informasjon de trengte.Litt sneaky måte å minne dem på hvem jeg er. Sjefen min har senere sagt at noe av grunnen til at jeg fikk jobben var fordi jeg ringte, viste interesse og minnet dem på søknaden min. Da så de på den igjenn og bestemte seg for at det var meg de ville ha:) lykke til:)
mto2 Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Eg ville venta litt lenger. Ved å ringe no signaliserer du at du ikkje har fått med deg når instillinga skal vere klar + at du verkar desperat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå