Gå til innhold

Når ble str. 62 for lite for deres nurk...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 4,5 måneder nå og str 62 begynner å bli smått....spesielt buksene begynner å bli litt høyvannsbukser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 5 mnd.. bruker 62 enda.. er begynt å gå så vidt over til str68. er gensrene som begynner å bli for små. hun bruker forsatt noen bukser i str 56.. hehe..

Skrevet

hmm...brukte det vel til jul ca, og da car han 5,5 mnd...men byttet gradvis ut da størrelsene varierer veldig.

Skrevet

Gutten vår er 4 mnd og vi har måtte legge bort noe klær i 62 alt, mens annet i 62 passer perfekt enda, mens annet er for stort:o) Kommer litt ann på hvor klærne er kjøpt:o) I dag har han faktisk på seg en genser i 56 som passer helt fint;o)

Skrevet

Gutten min er 3 måneder nå og enkelte bodyer fra H&M begynner å bli litt små. Tror det ikke blir så lenge til vi må begynne å bruke str.68

Skrevet

Jenta mi på 6,5mnd bruker 62 enda, hun:o) Har brukt denne strl leeenge nå ja;o)

Skrevet

4 mnd nå og alt i str 62 er lagt bort

Skrevet

Samme her :) Jenta mi blir 7 mnd på lørdag.

Vi bruker helst ull-bodyer, og da gjerne str 60. 70 er fortsatt for stort.

Ellers er vi akkurat på grensen 62/68 for tiden.

Bomullsbodyer bruker vi i 68, mens buksene gjerne er 62 :)

Skrevet

oi da har jeg en stor jente alså... hun er 2 mnd og bodyer og heldresser med fot er for smått i str 62 og må bruke 68. Hun er lag i ryggen og kort i beina så bukser er forsatt i 62...

Skrevet

Jenta vår er snart 3,5 mnd og vi har begynt å bruke str 68, men bruker noe ui 62 ennå. Hun er lang jenta vår :-)

Skrevet

Jenta vår er straks 6 mnd, og vi har bruker mest 68, men fortsatt noe 62. Driver å bytter ut nå :) størrelsene varierer veldig..!

Skrevet

Med nr 1 så passet det faktisk en stund... fra han var ca 2 mnd til han var 4 mnd, men lillebror vokser fortere og da han var 2 mnd var alt av 62 pakket bort...

(de var like lange ved fødselen)

Skrevet

Vesla her blir 6 mnd den 24. og vi har noe i 68 som fortsatt passer,men det meste er i 74 nå:)

Skrevet

Gutten min er snart 5 mnd og jeg har begynt å skifte ut endel av 62 bodyene. Bukser kan han fortsatt ha i 62. Korta bein og lang rygg!

Skrevet

Slutta med bodyer i 62 da han var ca 2 mnd. Buksene og genserene hadde han til han var 3 mnd.

Skrevet

Shit.. Jenta mi er ikke 2 mnd enda og har allerede begynt å bruke 62.. Alt av 56 er lagt vekk for et par uker siden. Må si det er stor forskejll på str f.eks på Cubus og H&M..

Skrevet

gutten min bruker det enda, han er 6mnd.

Begynte å bruke str 62 for ca 1 1/2mnd siden

Skrevet

Jenta mi er 8 mnd og vi bruker noe 62 ennå vi, 62/68 og noe 74 passer best. Varierer veldig med størrelsene på butikkene!

Skrevet

Har begynt å bruke str 74 på min som er 4 1/2 mnd.. Tror vi la bort 62 i slutten av desember..

Skrevet

gutten min er straks 5mnd.. og vi bruker 62 i bukser og t-skjorter og noen genserer.. men 68 i bodyer og 74 i pysjamas.. deilig med store klær også.må ikke være for trangt!

Men ble litt sjokka at han fremdeles kan bruke 62..siden han var 5kg ved fødsel.. regna med at han kom til å bruke størrelse 1 år når han var 6mnd jeg:P

Skrevet

Tallet er jo cm i lengde. Sånn at som oftest betyr det at når babyen er 62cm, så skal 62 passe perfekt. Når ungen er litt over 62, så begynner den å bli knapp.

Men som sagt, det er store forskjeller. datteren min kan bruke 62, 68 og 74 og hun er 6 mnd.

Skrevet

Vi la bort 62 da hun var knappe 2 måneder gammel. Nå er hun 3,5 måned og bruker 74...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...