Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 hun gomler i seg den foerste porsjonen, saa lurte egentlig paa om jeg kunne lage til enda en eller? har fra 4,5 mndr faatt groet paa kvelden, naa di to siste dagene har jeg begynnt med groet paa morningen ogsaa.. men det virker som hun vil ha mer naar skaala er tom.. men hun vil ikke ha melk eller vann etterpaa...... saa kan jeg gi mer groet ?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Mini her fikk grøt morgen og kveld fra han var 4 mnd... bare og prøve det vel?
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Ja du kan bare gi til han er mett.. Jenta mi får 160 - 180 ml grøt om morran. Men nå er hu 10 måneder da.. hehe
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 jeglager større porsjon enn hva som regnes som full porsjon. man skal jo lage av 100ml, jeg måler ikke, men vet at det er mere. gutten min viser tydelig når han er mett.
Alba44 Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Lager alltid til dobbel porsjon, jeg. Både til lunsj og kvelds. Blir som regel litt igjen, men fant ut at det er best da en porsjon er for lite for han.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Okei! men da lager jeg stoerre maaltider groet )) takk for svar jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå