Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 gutten min er 6 1/2 mnd. han har aldri vært interessert i smokk. idag har han vært litt sutrete så jeg bestemte meg bare for å prøve om han tar smokk for morroskyld. jaggu så tok han smokken og ble helt stille. nå ligger han på gulvet og sutter på den og leker og har det helt fint. men er det dumt å begynne med smokk nå når han er så gammel? hva syns dere?
mæjah Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 så bra da jeg syntes ikke det er dumt! smokken er en genial oppfinnelse!!! vår stopper å skrike i 90% av tilfellene hvis han får den tror den er en god venn for de små eneste som er dumt med å begynne er den dagen de skal slutte men det er ennå en goood stund til en venninne av meg gjorde det samme som deg, hennes var vell 5 mnd. hun angret ikke en dag på det
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 jeg ville sett på det som bra :-) en venninne har en jente som begynte med smokk 8 mnd gammel , og de priser seg lykkelig 100 ganger for dagen for at hun tar den
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 det er det jeg og tenker.den dagen han skal slutte med den og at jeg kanskje må stå opp 100 ganger om natta for å putte inn smokken. jeg vil jo selvfølgelig at han skal ha det fint og kose seg, det er ikke det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå