Gå til innhold

Hei Mamalari.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du kan ta deg tid til å spå meg:-)

Spurte Aurora også men hun kunne ikke se så mye på meg.

Hun så at jeg skulle få en jente og at fødselen skulle gå raskt. Ser du det samme som henne?

Jeg håper derfor du kan se mere.

Jeg er glad for alt du kan få opp på meg. Som f.eks går fødselen bra og er alt bra med den lille? Vi har hjertefeil og hoftefeil i familien.

Også fint om du får opp noe rundt økonomi og min helse. Er for tiden 100% sykemeldt. Ser du noe der?

Jeg har termin den 03 juni men etter mine beregninger er termin 16 mai.

Ser du når nurket kommer?

Mange spørsmål som jeg er veldig takknemlig for om du vil prøve å svare meg på.

Jeg er født: 290968

Han er født: 210671

Jeg har to jenter fra før mens dette er hans første barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne jeg i håp om at du har tid til å spå meg Mamalari:-)

Skrevet

Dytter denne litt til jeg:-)

Skrevet

Ser du har svart mange andre nå så jeg dytter denne igjen jeg i håp om at du vil spå meg:-)

Skrevet

Får opp jente jeg også. Ser ut som du vil føde mellom de to terminene. Får opp rundt den 24.mai. Fødselen ser ut til å gå ganske raskt ja, får opp rundt 5t:) Kan ikke se noe hjertefeil, eller ofte feil, men liker ikke å spå om helse slik.

Ser ut som du vil være sykemeldt ut hele svangerskapet. Kan ikke se noe endringer i økonmien med det første. Men dere vil klarer dere helt greit:)

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid Mamalari:-)

Nå er jeg i alle fall ganske så sikker på at det blir ei jente. Og det høres fint ut at fødselen går raskt. Gjorde det med mitt andre barn også.

Igjen, tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg og du får ha ei riktig god helg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...