*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Vet ikke hva jeg skal lage, men må være noe jeg kan ordne kvelden før. De får fruktfat i bhg til bursdager og så kan man ha med det man vil i tillegg. Er ca 12-14 unger der. Trenger tips!!
*ale* Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Bhg vår har slutta med det, men brukte å gjøre det så enkelt som at jeg tok med to liter is og sjokoladesaus jeg.. Alltid populært:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Første bhg, sjokoladekake Denne bhg, ingenting.. de får velge selv, mellom is, gele, eller frukt
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 I barnehagen til lillegutt er det de ansatte som ordner med det. De pleier å lage fruktsalat, is, vafler eller mat som barnet liker. I Isack sin bursdag hadde de spagetti med pølse og saus. Fordi han er glad i det.
Alba44 Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Ting som man kan har klart dagen før: Is(alltid populært. i boks eller pinner). Muffins. Boller. Kanelboller. Pizzasnurrer. Det var det jeg kom på og vet av erfaring er populært )
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Hmm. da tror jeg det blir is, Lucas er så glad i det:)) Burde jeg spørre i bhg før jeg tar det med eller?
~sjiraff~ Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Snuppa har hatt tre bursdager i bhg. Vi har hatt med boller, pinneis og brownies.
*ale* Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Sjekk om det er lactoseintolerante unger der, for da bør du ha med saftis til de..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 tror du bør spørre barnehagen, i tilfelle de har noe sånn nej-til-sukker-kamanje gående. Eller om noen feks har melkeallergi, da er det jo greit å ha med en saftis til det barnet evt!
It's all about me Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Nå har jeg ikke vært i den situasjonen ennå. Men når den kommer kommer jeg til å ta med en stor glutenfri sjokoladekake som alle kan spise. Dette for at lillegutt endelig skal få spise av den samme kaken som alle andre han også.
SusieQ Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Lurt å spørre i barnehagen hva de ønsker. I barnehagen til guttungen så får bursdagsbarnet bestemme maten på fredag (de har varmmat hver fredag).
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Jeg spurte barnehagen først om det var noen med egg, mel eller melkeallergi. Det var det, så lagde en sjokoladekake uten egg og melk.. synes også det er viktig at de barna som er allergikere kan spise det samme som de andre..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Vi har med oss det vi vil, på bursdagen til gutten vår hadde vi med is, for det var jo midt på sommeren og istid.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 I fjor hadde sønnen med sjokolade kake i bhg, ikke helt sikker på hva jeg skal ha med i år.. Men noe uten melk, siden det er en gutt i bhg med melke allergi - og syns så synd på han hver gang det er bursdag og han ikke kan spise det som blir servert.
Sånn kan det gå Skrevet 13. februar 2008 #15 Skrevet 13. februar 2008 Ingenting. Her får de bare krone og kappe og ekstra oppmerksomhet på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå