Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg tok en test for par dager siden og da kunne jeg ikke se så "tydelig" skyggestrek, den er samtidig ikke tydelig liksom. Noen som har opplevd dette?
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 hva mener du? ser du på den nå som du tok for 2 dager siden? på cb testene er det sånn at når testen tørker inn blir det en slags kjemisk reaksjon inni der å det kommer ofte en skyggestrek så testen blir svak positiv (falskt) måte å gjenkjenne på er at streken er grå ikke blå som den vanrette streken:) opplevde det de gangene jeg testa forrige svangerskap,men om streken kommer opp før 10min er gått er du nok gravid ja:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Det jeg mente var at jeg tok 1 test for 2 dager siden på den så jeg ikke no slik skyggestrek, har heller ikke sett det tidligere for par år siden. Denne testen jeg tok i dag, den viste en skyggestrek innen 10min ja. Wææ jeg for kjøpe meg en digital test da, for den slo ut 4 dager før på meg sist gang.
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 men om du så den streken før 10min var gått er det nok ikke en skyggestrek:) er / var den blå? ja er nok lurt å kjøpe en digital en:) selvom streken er svaaak er dte ikke nødvendighvis en skyggestrek men du kan være litt tidlig ute med testinga, når venter du mensen?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Venter ikke mensen før 18.feb, sist mens var 18.januar, men syklusen min pleier å være på 32-34 dager, synes jeg merket EL slik 30.januar, da kommer EL par dager etterpå? Etter min erfaring før så har jeg EL på dag 16-18 etter første dag mens. Denne streken er blå, men ikke hel, jeg husker det er slik den var for 5år siden, når jeg skulle få mitt første barn. Da var den også bare blå, ikke hel, men en tynn tynn strek i enden av streken. Vet ikke om du skjønte det. Gleder meg til å kjøpe digital test etterpå, håper den slår ut riktig da, eller jeg kan jo vente til i morgen om jeg klarer, da er det jo valentine å alt ;O)
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 jo skjønner hva du mener, det er når testen er svak elelr at man tester litt tidlig da blir den sterkere på fks høyre side åsså svakere utover så det d bare ser ut som en syltynn strek:) virker du du er gravid da:) håper ud får samma svar på testen din netsegang du tester,hold oss oppdatert da!*spennende*
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 Nå har jeg vært å kjøpt digital test, når kan jeg ta den, vil ikke vente til i morgen tidlig, kan jo ta den neste gang jeg må tisse. Om jeg virker gravid hmm tja... De syptomene jeg har hatt, er bekkenløsningen kommer innemellom, den har gjort slik før, men denne gangen kom den liksom oftere, også har jeg merket ett snev av leggkramper, alt dette fikk jeg ikke før laaaangt uti sv.skapet med nr 2 da. Tenker at den digitale testen KAN bli negativ fordi den skal jo slå ut innen 3minutter og hvis HCG ikke viser seg før etter 5min så blir den jo falsk negativ, men jeg klarer ikke vente lenger enn til etterpå. Skal oppdatere dere ;O)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Hei Mamma til to gutter:) Jeg sitter akkurat med samme problemet som deg!!! Tok en test på mandagsettermiddag der eg fikk opp den svake streken med en litt sterkere strek (som en sytråd) helt til venstre i den andre streken (men det kaaaan ha gått mer enn ti minutt før den lille streken kom frem, husker ikke). Tok en ny i dag og der kom bare den andre svaaaaake streken frem, men den kom etter 5 minutt kanskje... (nå er det vel kanskje 20 minutt siden og den blir bare sterkere den streken, men nå betyr det jo ikke noe da)... Har IKM i morgen, tror eg,har enda en clear blue og en clearblue digital som eg tenker å ta til "bekreftelse" om det kommer strek i morgen tidlig også...men sitter her med litt sånn iiiiiiiiiik- følelse nå når eg leste at den svake streken er positiv om den kommen innen de ti minuttene... er vanskelig å si om den er grå eller blå synes eg..nå n¨år det har gått mer enn ti minutt ser eg den er blå...men før det liksom...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2008 Oj så spennende, men jeg har kunn 1 digital test, wææ tør jeg ta den nå snart tro, ikke prøver vi å få barn heller, bare sambo som slurva litt når jeg oppdaget EL-slim den 30.januar, derfor jeg er så usikker denne mnd. Er også redd for hva han kommer til å si liksom ;o( tror ikke han blir særlig positiv til en tredjemann, men det var jo faktisk han som slurva, han hoppa halveis av.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2008 At man ser en strek liksom. Jeg tok en digital test nå, den viste "ikke gravid" For teste igjen om par dager da, er jo trossalt 5 dager før IKM.
LivK har født Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Høres kanskje ut som du kunne tenke deg et barn til, eller? ;-)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. februar 2008 Ja, jeg har nok lyst på en tredjemann jeg ;O)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. februar 2008 I dag tok jeg en ny CB vanlig test og den streken synes å ha blitt sterkere, er så usikker på hva jeg skal tro, venter på flere tester som antakelig kommer i morgen, kjøpte dem på billigtester i dag og de sender dem i dag siden jeg bestillte før kl.16.
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 hei hei:) GRAUTLERER da:) Ser du ett kryss i vinduet der så er det nok ingen vits i å lurer mere!!!! :-) hehe!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 14. februar 2008 Men den er så tynn, den streken er sterkest på venstre side, men den er HEL. Huff jeg er så usikker, men har aldri vært usikker når jeg har fått svakt positivt svar før, men denne gangen har vi jo ikke prøvd en gang, han hoppet bare halvveis av.
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. februar 2008 #17 Skrevet 14. februar 2008 men det er liksom akkurat sånn den testen er! på den ene siden er streken veldig sterk klar blå åsså blir den svakere ut mot venstre men fortsatt en søyle!:-) om du tester igjen om 1,5 uke vil du se at den er liksens bare sterkere:-) se på denne linken:-) http://www.pernille.info/testgalleri.htm de er tatt med cb og de ligner din ikkesant? se godt på alle:-)
Nemi:) Skrevet 14. februar 2008 #18 Skrevet 14. februar 2008 Har lange og ustabile sykluser så vet ikke når ikm er.Men tok en cb kryss istad, ikke med morgenurin. Er det sånn at man med ett godt syn alltid kan se anydningen til streken som skal komme hvis man er gravid? Ser kontrollstreken bra, og den andre streken syns veeeeldig svakt men syns ikke hvis man ser "normalt" på testen. Er det sånn at denne alltid kan skimtes?
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. februar 2008 #19 Skrevet 14. februar 2008 nei! hvis man ikke er gravid SKAL man ikke se den lodrette streken i det heletatt! (innen 10min) er du usikker å ser på testen etter 10minuttene så se om den er blå,for er den grå er det en skyggestrek bare.. men det kommer veldig an på hcg nivået å hvor langt du er på veg,en sånn svak test du sier er normalt å få nen dager før man venter mensen og noen får også svakt utslag opp til en uke etter, men det er nok fordi alle poduserer forskjellig nivå med hcg hormon (Det som testen måler). husk at en test ikke måler hvor gravid du er men OM du er:-) streken kan være så svak at du må ha lys for å se:) test igjen om 3 dager da skal du se den er sterkere:) når venter du mensen??
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. februar 2008 #20 Skrevet 14. februar 2008 sorry,så nå at du ikke vet når du venter mensen..men når hadde du den sist da?
Nemi:) Skrevet 14. februar 2008 #21 Skrevet 14. februar 2008 Hei, takk for svar:) Greia er at jeg ikke vet når tr skal komme ettersom jeg har gått på p-sprøyte og p-piller i 7 år, hadde liten blødning på mandag da det var 6 uker siden sist men stoppet helt opp igjen med en gang.. Jeg tok testen den mot lyset og da så jeg en antydning til strek med en gang. Nå flere timer etter er den blitt sterk og kan sees godt. Ser blå ut men kan godt være grå også siden den er så svak.. Da blir det noen nervepirrende dager framover.. Syns bare det er så rart at jeg fik noe utslag siden jeg ikke har fått dette tidligere, men mye reising denne mnd og ikke funnet el så det er sykt hvis vi har klart det.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #22 Skrevet 14. februar 2008 Er så vanskelig å se om streken er grå eller blå synes eg...men er det slik at så lenge man ser en strek eller antydning til strek FØR tiden har gått ut så ER man gravid?? Har fått fire svake streker, noen sterkere enn andre (alle clearblue), og tok en digital etter eg fikk en svak strek i dag på ikm-dagen men den viste ikke gravid...Er det forskjell i sensitiviteten på vanlig clearblue og clearblue digital?
Nemi:) Skrevet 14. februar 2008 #23 Skrevet 14. februar 2008 Hei:) Jeg klarer ikke å se om den er blå eller grå heller.. Tenker at det er en grå skyggestrek inntil det motsatte er bevist.. hehe
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #24 Skrevet 14. februar 2008 Ja prøver å tenke det eg også meeeeeen er ikke heeelt lett hehe:) Har ikke fått opp streker før uansett kor lenge etterpå tidsfristen eg har sett så har jo et liiiite håp nå hehe:) har fptt 4 svaaaake tester, to som har blirr sterke etter tidsfristen da, men det gjelder jo ikke... Men har sett en strek der før de ti minuttene har gått ut, men må liksom studere for å se det, og når eg åpner den og ser på "baksiden" av strippen ser eg det godt... Bare litt merkelig at eg fikk en negativ digital etter en svaaaaaak strek i dag tidlig...trodde den digitale var mer sensitiv eg?
Nemi:) Skrevet 14. februar 2008 #25 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har heller aldri fått opp den streken som jeg så idag, men lurte på om det var fordi jeg ikke har "sett" så godt tidligere.. haha.. Skal ta en ny imorgen så håper jeg blir litt klokere da.. Jeg har ikke prøvd den digitale før så vet ikke hvordan den er i forhold.. Lykke til uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå