Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Bruker dere noe på siden av, annet enn salat?
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 pommes frites? Evt ris, kanskje??
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 hvordan lager man fiskeburgere? høres kjempe godt ut:)
petite fleur Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Har laget fiskeburgere noen ganger, kjøpte ishavsburgere ( m/ ost og bacon inni) og grove hamburgerbrød. Hadde salat, potetbåter og aioli til, nam nam ;-)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 er det bare å finne fiskeburgere i frysedisken? har aldri sett det før, men det høres snadder ut:)
petite fleur Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 De burgerne jeg kjøpte lå i ferskfiskdisken, altså ikke fryste ;-) Men var dyre da, 70 kr for 4 kaker ;-O
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Bruker grove polarbrød til brød stort sett, eller hjemmelaga rundstykker. Legger frem rød løk i skiver, salatblad, sylteagurk, tomat, sennep og av og til salsa - så legger en på det en liker. Serverer en form for råkost til. Rasper gulerot, kålrot, strimler paprika, finhakker litt purre - og blander det med matyoghurt, sennep, sitron, salt og pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå