Piipii Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Kunne dere som har noen sikkelig gode sallater oppskrifter skreive de ned her:) Trenger litt varjasjon:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 1 pk roastbeef litt salat sukkererter redikker sopp agurk fetaost eller annet du vil ha i. marinade til roastbeef: saften av en lime soyasaus vann fersk chilli kuttet i biter bland alt og smak til om du trenger mer av noe.. jeg bruker mer soya enn vann. og ganske mye lime. du kan ha hvitløk i marinaden også. ha roastbeefen oppi marinaden mens du gjør klar salaten på en tallerken. Så har du roastbeef på tallerkene, og tar på så mye av marinaden du vil over salaten. nam nam nam. sundt og godt. ikke noe fett.
wirre;o) Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 jeg må si, Prylet, du ække ifra østfoll vel? kunne lissåm lesat såm åm de var jei såm hadde sagt ett... Men sallat.. Veit ikke. Bruker mye fetaost i og tomat og sånne litt rare sallattypær.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Mener å huske at jeg skrev en oppskrift på kyllingsalat til deg i en tråd her for litt siden..
Piipii Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Var ikke helt med på den;) Men nope ikke fra østfold;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå