Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 og fikk en svaaaaaaaaaaaaaaaak strek på billigtest:) juhu=) Tør ikke slippe gleden heeeeeeelt løs enda..skal teste med CB i morgen eller på fredag tenker jeg:) Men en strek er en strek,som regel:D Testet både i går og på mandag, da var det ikke antydning til noe som helst.. så tar den streken der som ganske sikker,egentlig:):)men greit å være på den sikre siden.. Har ikm på fredag:) Ringte til min kjære og han skjønte det før jeg i det hele tatt fikk sagt noe..<3 hihi Så nå skal prinsen bli storebror gitt<3 herlig:D Bytta nick som dere sikkert ser: kalte meg Meg&Løveungen1.pp før:) Klemz
Dotten Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Oj. Sier et forsiktig gratulerer jeg Masse lykke til! Skal også ha ikm til helga, men har null symptomer, så det blir nok ikke noe denne gangen heller! Teste gidder jeg ikke....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 jeg har maaasse symtomer og en god magefølelse hehe:D Takk=)
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 jeg tør å gratulere deg jeg nå selvom den var svak! en strek er en strek uasett hvor svak eller sterk!! gratulerer så mye:-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk;) Gleder meg til å teste med CB digital ,og se GRAVID lyser imot meg.. heheD kanksje det går skikkelig opp for meg også ,da:)
Janni85 Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 gratulerer så mye!! jeg har ikm i morgen kjempe spent..har hatt en ganske heftig kvalme som kommer og går..men kan godt hende det er sykdom som er på vei også!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Neimen Megogløveungen, du hadde rett!! Gratulerer! Så moro for dere, også på en pp =) Dette var gode nyheter! Ønsker deg masse lykke til videre, kos deg med magen og løveungen! Klem
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk Miemamma:) Denne magefølelsen min tar veldig sjelden feil altså! Rart med det.. hehe:) Er helt utrolig..tror det ikke selv engang.. hehe:) føler meg så takknemlig som har fått det til og det bare på første forsøk... får dårlig samvittighet også... er jo så mange andre,feks DU,som fortjener dette mye mer enn meg.. gosh,puppene er så ømme at jeg tror de skal dette av snart!! hehe men som mamma sa: Nyyt alt dette<3 er ikke mange gangene i livet man har ømme pupper,humørsvingninger deluxe og voksende mage! hehe og gjett om jeg skal nyte det:D gleder meg til alt som står foran meg nå Lykket til fremover Miemamma;) tenker på deg:) Skal fortsette å snike litt inne her..så du må være flink å oppdatere når det skjer no:) *drysse babystøv over* sTor klem
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Kjære du! Dette fortjener du da vel så mye som alle andre =) Om man er i sin første prøveperiode eller sin tyvende, et barn er like kjærkomment uansett! Så tre ganger tre hurra for spiren din, følg din mors råd og nyt det så mye du lyster =) Kommer til å savne deg her inne vet du! Du sprer så mye godt humør =) Men du, kanskje vi kunne lagt hverandre til på vennelista, så kunne vi sendt hverandre en pm i ny og ne for å høre hvordan det går? Det hadde vært koselig! Jeg har bestemt meg for at jeg skal begrense tiden min her inne noe veldig nå, så kommer nok ikke til å være her så ofte på en stund, men da ser jeg det jo hvis du har sendt meg en melding når jeg logger meg på Må prøve å vende fokuset bort fra babylaging litt, så kanskje spira sitter hos oss snart også I kveld har jeg forøvrig hatt en skikkelig "pleie meg selv" kveld, kjente jeg trengte det litt nå, og nå skal jeg krype til køys og nyte tanken på at jeg og veslegutt har en deilig dag med fri foran oss i morgen Kos deg så mye med den strålende nyheten! Nattinatt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå