Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Har ei jente på 5 mnd som er vant til å sovne ved puppen. Nå finner hun ikke søvn natt eller dag. Må enten puppes i søvn eller trilles. Ønsker å endre dette mønsteret, men vet ikke helt hvordan. På dagen triller vi nå tur x3. Vi har innført rutiner på kvelden der hun får pupp-bad-nedroing-pupp og så skal hun i egen seng kl 1900....Hun hyler med en gang vi legger henne ned. Klarer ikke la henne skrike og plukker henne derfor opp. Noe som til slutt resulterer i et hun blir overtrøtt og hyler uansett hva vi gjør. Noen med gode råd?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 vi fikk nok etter 5 mnd med mye styr med soving, så nå etter jul da han var drøye 5 mnd, tok vi det hardt og brutalt. var så lei av å vugge vogna. så jeg la han i vogna, ga han smokken og gikk ut. han hylskrek, jeg gikk inn ofte, ga han smokken osv. sovna vel på 15 min kanskje... holdt på i 3 dager før han skjønte det. nå protesterer han i 5-10 min, ikke hylskriker, bare klager litt, og så sovner han. Gikk mye lettere enn hva jeg trodde, og jeg angret på at jeg ikke begynte før. sammen om kvelden i senga.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 får henne dessverre ikke til å ta smokk...eller sutteklut..samboer har prøvd å sitte ved siden av senga å hysje og stryke, men gråten blir bare kraftigere og kraftigere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå