Gå til innhold

Til alle dere som har en partner som arbeider offshore :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en partner som arbeider offshore. Vi har to barn og har det veldig bra.

Men slik er det desverre ikke alltid innen offshore arbeid. Skilsmisse statestikken er på hele 80%!!!!

Vi har etter 1 1/2 år i arbeidet erfart noen av problemene som kan dukke opp. Heldigvis er vi flinke til å prate, så vi kommer oss godt igjennom.

Noen som har erfaringer på feltet? Noen som har erfart at det er vanskligheter/utfordringer?

Noe dere synes er positivt?

Noe arbeidsplassen gjør for at turnusarbeidet skal bli lettere? For den som er ute eller for familien hjemme?

Håper dere tar dere tid til å svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboern min jobber offshore å jeg synes d er greit:) han har jobbet på land noen mnd nå (hjem annavær natt),men syns d blir mye krangling å missnøye av d, så vi har d bedre når han jobber ute rett å slett. han jobber 1 mnd på og 1 mnd av. har søkt ny båt nå å da blir d vell 3 uker på/av:) han tengte oxo å jobbe litt når han var i land.

ongene er jeg så vant til å ta alene,har 2 gutter på 2.5 år og 7 mnd:)

huset og ongene er mitt område for å si d sånn,jeg har jobb 3 dager i uka (6-8timer bare) siden jeg ammer fullt ennå.

det som er utfordringen er at jeg har ikke så mange til å passe onga når jeg må på jobb de 2 timene,3 ganger pr uke.så blir mye stress rett å slett.

ellers har vi jo d ganske greit sammen,litt småplokk hær og dær d blir d uansett.mye pga dårlig økonomi,stress osv.

men vi prater godt sammen så d årner seg:):)

Skrevet

Hei;)

Jeg syns det er mest positivt jeg - visst er han borte i fjorten dager, og det faller mer på meg akkurat de ukene... Men så er det deilig å komme hjem til ferdig middag de ukene han er hjemme da;)

Liker godt å være alene om kveldene, ungene er greie å legge seg når de har bare en å forholde seg til, kan ofte være mer styr å få de i seng når vi er to, nemlig!

Kan se hva jeg vil på tv'n og legge meg når jeg er trøtt.

Det som er surt er når noe ryker i heimen når jeg er alene, vaskemaskin, punktering på bilen o.l. Bann på at slike ting skjer når mannen er på jobb!

Hadde han hatt samme jobb på land hadde han tjent halvparten og vært borte hver dag.... Jeg jobber 75% nå, akkurat passe for oss:)

Skrevet

Hei!

HI her...

Skal vi fortsette samtalene på Yrke og karriere siden? Er ikke så trykk der. Rekker ikke innom hver dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...