Lille Luna Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er det noen som vet om det er mulig å besvime under fødselen? Jeg har de siste dagene vært så svimmel og har hatt noen nesten besvimelser, også begynnte jeg å tenke på om det er mulig å besvime når man føder. Noen som vet noe om det?
*Super*Mamman* Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Det har vært snakk om dette før på BiM, og av de som hadde tatt det opp med jordmødrene, så hadde de fått til svar at det hadde iallefall dem aldri opplevd etter så mange år i yrket... Tror kroppen vår er lagd slik at det ikke skjer.. Hadde jo blitt innmari dumt om en hadde besvimt bort ifra sin egen fødsel, hehe..
Trulte76 Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 kan fortelle at jeg var veldig plaget med svimmeljet da jeg gikk med nr 1..med nr 2 også men ikke så ille Jeg gikk på kontroll på sykehuset 3 trimester pga svangerskap diabetes. Slet litt med å sitte å vente på å komme inn, for jeg måtte av og til bare legge meg ned for jeg ble så svimmel..når jeg tok UL kunne jeg ikke ligge på rygg, for da svimlet jeg..når jeg satt lenge så svimlet jeg. Skikkelig plaget..stod lenge svimlet jeg. MEN under fødselen var jeg overhodet ikke svimmel. Følte meg SÅ pigg etter jenta kom ut. Men da jeg skulle i dusjen så svimlet jeg og de neste 2 dagene kunne jeg nesten ikke være oppe å gå, men så gikk det over. Men utrolig nok så gikk det helt fint under selve fødselen Så går nok helt fint med deg også
Lille Luna Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk for svar:-) Uff, det hørtes ekkelt ut å være så svimmel, men gikk det over fort etter du fødte?
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg tror man er så full av adrenalin under fødsel at det er vanskelig å svime av, rett og slett. Jeg har til og med født med høy feber, uten at jeg var i nærheten av å svime av en gang. Etterpå er det derimot fullt mulig å svime av pga utmattelse eller blodtap, særlig når man skal gå ut av sengen (på do, dusje el.l.), derfor får man ikke lov til å låse døren på do f.eks. ;-)
Trulte76 Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 var bare de første 2 dagene etter fødsel..med nr to så var jeg heldigvis helt pigg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå