Franz Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er dere fornøyd med ringen din? er det noe du hadde ønsket at du hadde tenkt på eller visst om fra før? Ser på ringer,men vanskelig å bestemme seg...har bestemt meg for kvitt gull da,men ikke noe mer,skal den være enkel eller 3 delt? hm.... Noen som har tips eller råd å komme med? På forhånd takk
MissBenz Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er fornøyd. Har en tykk enkel gullring på 7 mm tykkelse. Anbefaler en som er ren og enkel, sånn at du ikke blir så fort lei
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har en helt enkel ring, på 4 mm tror jeg, og er veldig fornøyd ville IKKE ha noe med dill på, den skal tross alt brukes hele tiden
Verbena Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Vi har helt enkle ringer i hvitgull! Og jeg er super fornøyd, har hatt ringene våre i snart 4år og jeg kunne ikke tenke meg å bytte de for alt i verden. Giftet oss i høst og snakket da om vi kanskje skulle bytte ringer siden de vi har jo teknisksett er våre forlovelsesringer(selvom de står som gifteringer hos gullsmedene), men vi kom frem til at vi vil ikke bytte. Enkelt er ofte best, man blir ikke så fort lei av noe som er helt rent... omdu forstår hva jeg mener!
camilla^ Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er veldig fornøyd med min forlovelsesring. Har en enkel stålring, som er buet inni og på utsiden. Ikke for tynn og heller ikke for brei. Har lyst på akkurat samme i gull når jeg skal gifte meg, men begynner å tvile litt. Har blitt så veldig glad i stålringen min, det samme har min mann. Så kan nok hende jeg bytter denne ut i en lik men med en diamant på. Min mor har en brei gullring, som er veldig fin men velidg upraktisk som hun sier. Pappa ble ikke lei seg da hans forsvant på fisketur engang. Min søster snbefalte buet inni ringen.
Alba44 Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er veldig fornøyd med min giftering. Tror det er minst like viktig å velge en man føler seg vel med, fremfor å velge en man "bare" syns er fin.
*Rutletutt* Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har bare forlovelsesring foreløpig - det er en princess-cut diamantring med noen diamanter nedover sidene også. Den er flat på sidene sånn at jeg kan ha gifteringen sammen med den - den skal være helt enkel i hvitt gull med flate sider, ca like bred som diamantringen.
wireless wife Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er veldig fornøyd. Jeg har en stor brilliant-slipt diamant (0,54) på en nydelig ring i hvitt gull som forlovelsesring. Gifteringen er helt klassisk gullring slik "alle" har. Jeg annbefaler noe tradisjonelt uten en masse dilldall. Du skal ha ringen leeeeeeenge (forhåpentligvis) og stæsjige ringer kan man fort bli lei av. I tillegg kommer smaken din til å forandre seg mange ganger før du treffer graven. Da kan noe enkelt og tradisjonelt være veldig bra.
Snusmusa Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Har en ring i hvitt gull, 4mm trur je, lekker! Som jeg kan sette i diamanter i ) Har to diamanter nå- men kan ha ganske mange trur je. Det er forlovelses ringen min, men skal ha den samme nå når vi gifter, er SÅ fornøyd
Arb.ledig husmor Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Forlovelsesringen min er en alliansering i gult gull, med foreløpig 2 steiner i... Skal en stein til i (en stein for hvert år vi har vært forlova frem til vi gifte oss). Sambo har lyst på snorre-ring til giftering, men eg vet ikkje... Som noen andre her skrev, man skal tross alt ha ringen til man blir gamle og grå, og vet ik da om det er like tøft med en snorre ring når man er 80, som når man er 30... Men siden forlovelsesringen er så passe nøytral, kan eg jo bare skifte ut ringen når den blir før "tøff" for alderen...
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Vi har helt klassiske ringer ca 4 mm i gult gull. Viktig for meg at de skal tåle tidstann sånn rent stilmessig. De er helt glatte og går nesten i ett med fingeren. Det var veldig viktig for meg så jeg slipper og bekymre meg for at den skal henge seg opp i ting og sånn. Mitt beste tips er å ha en ring som er klassisk, og som passer til hva slags jobb du har og sånn. Ikke så praktisk med en ring som er full av pynt hvis du jobber som mekaniker f.eks. Det er så mye koseligere å ikke måtte ta den av hele tiden.
fox`y Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 har en helt vanlig gullring vi på 7 mm tykkelse. greie ringer men litt kjedelige syns jeg.men de er veldig greie for å si d sånn. for mye stas på ringene blir mann veldig lei av tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå