Kitsune Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Heihei, nytt tilskudd i flokken. Nå er jeg spent. Første pp med pergo, og ikm forrige søndag tror jeg... Blødde så vidt littegrann forrige uke, men ikke nok til at jeg vil kalle det mens iallefall.Hadde håpet å teste idag, men jeg venter på pakke fra billig-teste, så forhåpentligvis er imorgen den store dagen. *kryssefingre* Men jeg trenger litt opplæring i dette med pergo. Man skal jo starte på dag fem av syklusen. Nå har ikke jeg noen syklus pga pco, så jeg kunne starte når som helst og det gjorde jeg. spørsmålet er da når regner jeg syklusen fra? Er det fra første dag med tabletter, eller fire dager før jeg begynte? Og når skal jeg begynne igjen hvis jeg får en negativ test, og ingen blødning? Jeg fikk beskjed av legen om at jeg skulle la være å vente over en syklus, og bare gå rett på neste, men det står jo pakningsvedlegget at de ikke skal taes hvis man er gravid. Får man negativ test så er man jo ikke det, men det er jo veldig tidlig så de kan jo la være å slå ut. Men får man mensen garantert i en pergo-syklus eller hva slags erfaringer har folk? Haha, virker kanskje litt hysterisk, men spør man ikke så får man jo ikke vite noenting:P Og jeg er veldig takknemlig hvis noen har noen svar de vil dele:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå