Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere med hodepine? har hatt hodepine i fem uker nå, våkner om natta i firetida og får ikke sove etter det... Har kanskje hatt 4-5 dager uten hodepine i disse fem ukene. alle prøvene mine var ok, jernlager, blodtrykk osv...

Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange gravide sliter mye med hodepine, ink meg selv. Spurte legen min om dette, og han sa det var pga den økte blodmengden, som på en måte skapte et "press" i hodet... (Ja, iallefall noe i den dur, hehe....)

Hvis blodtrykket ditt og de andre prøvene er ok, er det ingenting å bekymre seg for. Men ved høyt blodtrykk + utslag på urin, kan det være et tegn på svangerskapsforgiftning...

Skrevet

Jeg har også slitt med hodepine i mange uker nå. Spurte legen min og han fortalte det samme som hun andre skrev. Men et tips skulle være å drikke rikelig med vann, og gå en tur på ettermiddag/kveld for å få frisk luft. Jeg har prøvd dette, og jeg må si det hjelper litt.. Har fortsatt litt hodepine, men ikke så mye som før.

Skrevet

Jeg hadde hodepine så og si hver dag de to siste månedene inntil mandag, da var jeg hos kiropraktor, og hun knakk på plass en låsning i nakken min..

Halleluja!!! Livet mitt er et helt annet nå! Håper det varer!!

Og jeg prøvde alt som kunne prøves og burde gjøres!!

En time hos kiropraktor trenger dere ikke rekvirering eller noe til!

Bare å ringe for å få time! Så har dere stive/ømme skuldre nakke ikke nøl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...