Gå til innhold

Til dere tempe kjennere:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fra mens til el en temp som ligger stort sett på ca 36,3.

Etter el pleier den å stige til ca 36,6. Og det gjorde den denne pp også. Men så steg den nå de siste tre dager igjen og ligger nå på ca 36,8. Vet jo at en tredje stigning ofte kan være tegn på graviditet, men det jeg lurer på er om stigningen min kan være nok til at jeg kan håpe på at det er det som er tilfellet for min del?

Har ellers ingen symptomer, men dette er også første pp jeg ikke har "symptomer" og håper dermed dette er et godt tegn;-) Mensmurringene er til og med ikke begynt å komme, og jeg har ellers MYE mensmurringer på denne tiden. Ikm er 16. eller 17.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Det er jo ikke et sikkert tegn, men det er nå i hvert fall ikke et dårlig tegn! :)

Har du FF-chart?

Lykke til, håper det har klaffet denne gangen! :) Jeg har nå troa jeg.. :)

Skrevet

Tusen takk Elisabeth77:-) Og masse lykke til til deg også!!!!!!!!

Tempen min sank desverre 0,2 grader i dag da, så tror desverre tr kommer på lørdag:-(

Jeg har ikke FF-chart

Skrevet

Det er svært vanlig å ha slike charten samme omman er gravid eller iikke, så man kan aldri være sikker. Selv om tempen din sank nå så trenger ikke det bety noenting som helst, den kan gå lutt opp og ned om man er gravid også. Den eneste måten å vite det sikkert er å vente å se.

Skrevet

Det høres bra ut:-) Da har jeg fortsatt et lite håp:-) Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...