Gå til innhold

kjenner det helt ned til musa

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg merker at det liksom stikker helt ned til musa og liksom bevegelse der nede,har hatt noe som ligner på mens smerter i 3 dager nå,litt kynnere,er min 3 og har termin den 3 mars og 13 mars ,men legen mener vi skal følge 3 mars i og med at symfysen er såpass stor.

har den lagt seg til rette tro??

er det noen som vet hva jeg kan gjøre jeg har ei datter på 6år,og ny innflytter der jeg bor,kjenner ingen hva i helsikke gør mann når man skal dra i all hast til føden?hva med datteren min da? enda verre hvis jeg må ta sykebil.nermeste nabo er en gammel mann på over 80 og halv senil stakkar,har en far som bor halvtime herfra,men rekker han å kjøre hit å hente ho før jeg kan dra ,huff sover ikke om natta ligger å tenker på dette.er det noen flere som har det sånn eller gi meg en liten tilbake melding på dette???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen mann som kjører deg da?Og faren til jenta kan komme på en halvtime? Det burde jo holde da..

Kjenner det neddi der jeg også, etter den festet seg med hodet i bekkenet. Stikker litt noen ganger, og presser litt nedover. Også på blæren naturligvis..

Har termin 4.mars jeg da, og er førstegangsfødende.

Skrevet

jo har far til ungen ,men han tar ikke mye hensyn han drar av gårde inn til oslo på jobb han kan egentlig jobbe her i nærområdet da han er selvstendig. faren min bor halvtime herfra

Skrevet

Tenk som så: Det værste som kan skje er at du må ta med storesøster til sykehuset. Sikker på at det vil være noen der som tar hånd om henne mens det står på som værst.

Du tenker at du må ta henne med, og så ringer du din far eller jentas far og så får en av dem plukke henne opp på sykehuset.

Tror dette skal gå så bra jeg. Har mann som skal være mye på reise fremover mot termin, og jeg tenker som så at jeg får ta med onga på sykehuset om det skulle haste, så får jeg heller prøve å få noen til å hente dem der så raskt som mulig.

Skrevet

Skjønner at du bekymrer deg for dette med den eldste datteren din. Hvis ting begynner å skje på en hverdag, og hun går på skole eller barnehage, kanskje du kan lage en form for avtale med en tante eller lærer hun er trygg på? At den ene dagen du føder, så kan det hende hun må være der litt lenger (evt. betale en av de ansatte for å passe henne, eller gi personen en god flaske vin el. noe - inntil faren din rekker å komme og hente henne? Det husker jeg at foreldrene mine gjorde når lillesøstern min ble født - jeg ble litt ekstra i barnehagen utover ettermiddagen, og det gikk helt fint!

Eller, alternativ 2 - jeg ville tatt henne med til sykehuset, og fått faren din til å hente henne der. Om ting skjer i hui og hast, vil det helt sikkert være noen hyggelige barnepleiere og folk på føden som kan kikke etter henne.

- Vanligvis har man jo ganske god tid på seg til å komme seg avgårde - det er vel temmelig liten sjans for at du må ta sykebil, reellt sett? Forsøk å ikke krisemaksimere + legg opp en slagplan med din far og de du kan spørre om hjelp, så vil det helt sikkert gå bra og du vil helt sikkert kjenne deg roligere og få tilbake nattesøvnen. Vet hvordan det er å ligge sånn og gruble! Håper det ordner seg! :)

Skrevet

SPANK YOU VERY MUCH JENTER FOR Å HA SVART PÅ MIN BEKYMRING,MEN ER DET NOEN SOM FØLER BEVEGELSE HELT NED TIL BEKKEN OG MJØSA,OG PRESS I BAKEN VEMMELIGE GREIER HAR TERMIN 3 OG 13 MARS,LEGEN MENER AT VI SKAL FØLGE TERMINEN 3 MARS.OJ GLEMTE CAPS LOCK,SKITT AU.HEHE

Skrevet

JEG har stikkinger langt nedi musa!! hehe...Kjennes som om noen har en finger innni der m en skarp negl på.. lite godt..

Spurte jordmor hva dette var, å det er alle disse trådene i livmora(ligamenter?) som strekker seg da baby tar mer plass der nede..

Har selv termin 16 mars, å den siste uka har det holdt på å stikke som bare det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...