Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Leverte inn ei oppgave igår...la ved kommentar til læreren(NKI-student) om at denne oppgava trudde eg ikkje eg hadde skjønt...og spurte om han kunne forklare meg oppgava, sånn at eg eventuelt kunne sende den inn igjen en gang til.... Fikk den igjen idag... Karakter: A..... Kommentar: "Dette kan du. Ingen ytterlige kommentarer.." Hmmm.....stiller eg for høge krav til meg sjølv, skal tru? ;-) No sitter eg berre her med eit stooort smil, og tenker..eg trur eg har valgt rett studie.. Måtte berre skryte litt..
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 GRATULERER!!! HURRA!!!!! :):):)
piano♫ Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Så gøy - gratulerer!! Kan jeg spørre om hvilket studium du tar?
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Takk! Eg tar Markedsføringsstudiet. Det er utrulig kjekt og interessant.
Etaner Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Grattis!! sånt noe er gøy(:, har selv fått meg et par sjokk gjennom NKI. Hva studerer du?
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Hehe.. jeg leste "skyteinnlegg".. også "syteinnlegg".. også forsto jeg ingenting.. hehe Gratulerer! ; Koselig å se skryteinnlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå