♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 ......den første ordentlige stolen til babyen? Jeg kunne tenkt meg en stol hun skal sitte i når hun spiser, som det er bord på. Gjerne slik som hun både kan sitte i "på høykant" og som han legges ned liksom.....hvis dere skjønner hva jeg mener...... Hvor og hvilke stoler har dere kjøpt til barna deres?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 vi har en tripp trapp stol, og en sånn hvit plaststol med bord fra ikea. helt grei.
*smula* Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Tenker du på den fra trekløver? http://www.treklover.no/tk/public/openIndex/view/list_produktside_stoler.html?ARTICLE_ID=1181849898321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå