Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei alle... i går begynte jeg å blø etter å ha testet positiv på lørdag, gikk til legen, og han sa at jeg hadde vært gravid men mistet. Nå er jeg kjempe trist, visste ikke at det skulle gå sånn innpå meg. Men prøver å holde humøret oppe, og håpe på at det går bedre neste gang. Dette er første gangen jeg har opplevd dette. Vil syklusen min forandre seg nå, eller forsette som vanlig? klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt, men ville bare gi deg en stor trøsteklem!!!!!!!!!!!! Skjønner at dette går innpå deg! STOR KLEMMMMMMMMMM fra M-79
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 tusen takk:) setter utrolig stor pris på det:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Så trist at du har hatt en kjemisk graviditet..Tror nok at mensen kommer som den skal neste mnd hvis du har regelmessige sykluser. En kjemisk graviditet er egentlig et befruktet egg som har streifet livmorveggen og kommer ut med mensen. Dette skjer veldig ofte, men vi som prøver fanger det opp siden vi tester og prøver å bli gravide. Det er ofte dette som skjer når mensen er forsinket, men stort sett vet ikke kvinnen om hva som har skjedd i det hele tatt, tenker bare at mensen er litt forsinket. Jeg hadde selv en kjemisk graviditet forrige mnd. Fikk positiv test 5 dager før IKM og mensen tre dager over IKM. Har ikke testet med el-tester denne mnd, men hadde alle symptomer på el til vanlig tid i min syklus.. Du kan trøste deg med at du er veldig fruktbar nå pga at det er litt graviditetshormon igjen i kroppen din, det trøster ihvertfall jeg meg selv med denne pp:-) Lykke til, håper du raskt blir gravid igjen!!!
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Hei Hadde det på samme måte forrige måned. Hadde ikke testet positivt ennå, men både samboer og jeg var 100% sikre fordi kroppen endret seg så veldig. Begynte å blø to dager før IKM, og fikk etter hvert sinnsykt vondt. Var på sykehuset, og de kunne se på innvendig ul at noe var på vei ut. Var mest opptatt av det fysiske den helgen, men da mandagen kom, og jeg dro på jobb kom den psykiske reaksjonen. Begynte å gråte uten forvarsel. Måtte tilslutt si det til sjefen, da jeg skulle til legen for sjekk, og han var utrolig støttende og sa at jeg kunne bli hjemme resten av dagen. Var lei meg resten av den dagen. Trodde ikke jeg skulle reagere slik da det var så tidlig, og følte meg nesten dum som reagerte slik. Fikk heldigvis god støtte fra sambo og mamma, samt kolleger som fikk vite det. Tror ikke det er unaturlig at man reagerer slik, selv om det er tidlig. Jeg har kommet inn i riktig syklus igjen, og satser på at den sitter neste gang:) Oi, dette ble langt.... Lykke til!
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 uff vennen det var leit!!:-( sender deg en stor trøsteklem!! du skal nok se du er i lykkeligere omstendigheter neste pp:) da vet du iallfall at du ble gravid å sjangsen for at du blir d igjen er jo stor:) tror syklusen din blir som før om du blødde til ikm! sender dg masse babystøv**** klemmer**
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 så trist lillemy123... Håper det går bra med deg og at du blir gravid fort igjen!
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Huff:o( Så trist! Vil bare si jeg føler med deg... Skjønner godt at du er trist! man har jo liksom rukket å begynne å glede seg og sånn, selvom det ikke er gått så lang tid. Går og venter på "dommen" jeg og... Testet positivt 2 dager før IKM. Negativt 5 dager over, og i dag 9 dager over testet jeg negativt hos legen. Skjønner ingenting. Skulle ta en test til i morgen og så ringe legen og fortelle hvordan det var gått... Forskjellen på oss er da at jeg ikke har begynt å blø. Ikke noe moro det der altså! Ønsker deg masse, masse lykke til! Håper spira sitter kjapt igjen:o)
camilla - med snart ny spire Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Huff, så trist. Ønsker deg lykke til videre, krysser fingre og tær for at spiren sitter neste gang:-)
Redhead Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Så utrolig trist, lillemy123! Føler absolutt veldig med deg. Jeg er i samme situasjon som TusseMor, testet positivt på lørdag for så å teste negativt i dag. Har ikke fått noen blødning (ennå) etter lørdag, men blødde litt i uken før jeg testet positivt, så lurer på om jeg også kan ha hatt en kjemisk graviditet? Selv om jeg trodde den blødningen jeg hadde var en festeblødning... Ikke godt å si. Blir utrolig furstrert av å ikke vite hva som skjer med kroppen min... Og ble utrolig lei meg da jeg fikk negativ test i morges...
Meg...:) Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Hei på deg.. Det var leit å høre.. Jeg har opplevde det samme i september, men det positive er at syklusen ikke forandret seg og jeg ble gravid mnd etter
Katsi Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Så utrolig trist!!!! Jeg opplevde det samme som deg før jeg fikk førstemann. Gikk en uke før jeg begynte å blø, men fikk EL etter 14 dager igjen... Selv om det ikke er gått så lang tid er det tusen drømmer, planer, og ønsker som brister. Neste gang går det bra! Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå