dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Nå er jo nivået her inne i utgangspunktet høyt som skyskrapere på mont everest, men men... om dere har tid å slå i hjel. kjæresten sier at om dette skal ha noen hensikt må man ta alle fire testene, legge sammen tallene og dele på 4, og vips så har du en indikator på hvor ufattelig smart du er :-) jeg har et gjennomsnitt på 114, og aner ikke hva det betyr så da er jeg glad! :-)
Karomamma Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Oh yes, tror snittet her er rimelig godt rustet til den store IQ-krigen Har lest et sted at man er i "godt hold" over 100 eller kanskje det var 105? Mulig noen av akademikerne her inne har fakta om gjennomsnittet i Norge eller no'...... Jeg har tatt flere tester, men skal ikke kjede noen med mine resulateter. Så nå kan du lure nå. Ho ho ho...
Karomamma Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Ja, hvor er linken? Må jo sjekke igjen, he he...
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 http://www.yeye.no/tester/article1549238.ece sorry
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 nå vet jeg hva 114 i IQ er.... ha ha ha ha ha ha ikke spes lur eller :-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Ser at den tar litt tid, så jeg kan ikke prøve nå! Men det ligner jo på slike tester jeg har tatt tidligere, uten at jeg har fått tildelt hvor høy iq jeg har;-) Har blant annet vært igjennom intervju hvor jeg satt i halvannen (!!!) time med slike tester og faktisk så kom jeg bra ut:-) Men det beskrev da hva slags person jeg var og hva slags metoder jeg var god på. Ganske spennende igrunn. Viste seg at jeg er meget allsidig, men akkurat det visste jeg jo fra før;-) Miss potato:-)
Maud Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Jeg ble testet en gang under studiet. Min profesjon driver jo med den slags testing, så for å øve oss tester vi en student lenger ned i studiet. Fikk et resultat jeg er fornøyd med, så jeg tror ikke jeg gidder en ny test som kan rikke ved det ;-)
frøydis m/ 4 Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 jeg matchet deg nesten dritgrei,- og det enda til minstemann sutret utålmodig på slutten. Tror sånne tester egentlig må tas når ungene er opptatt med noe annet :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2008 nei nei det er juks man må være midt i budrunder med våkne barn ellers så teller det ikke :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2008 Jeg må litt le... for jeg narer jo ikke hvordan det fjellet skrives ha ha ha ha Mount Everest Månt Evrest I don't know... men dere er glad i meg likevel, jeg vet det nok!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. februar 2008 narer elle aner.... hvem bryr seg ??? ha ha ha ha herre min hatt! IQ-tester skal jeg vel aldri snakke høyt om mer.... koko
Lupinia Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 He-he! Takk for link, har moret meg med testene. Resultatet bekreftet bare det jeg allerede visste: jeg scorer bra på alle tester som har med logisk tenking å gjøre, men spør meg ikke hvor i landet f.eks Namsos ligger eller navnet på hovedstader nedover Europa. Det klarer jeg rett og slett ikke å huske... Nerd jeg? JEPP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå