balsam Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 skal hente ei vennine av meg som skal bli med meg på noen butikker... så skal vi hente ungene i barnehagen etterpå.. men jeg vil ikke ha gutten hennes i bilen uten sete.. da ble hun snurt og skjønte ikke hvorfor jeg ikke ville... han var jo snart 4 år. og hun var jo mammaen.. men det er meg som får alt ansvaret hvis det skjer noe???!!!!! har ikke tenkt å ha det på samvittigheten....
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Mange som sitter uten sete i den alderen, men forstår deg godt!
balsam Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 men der er ikke lov?? er det det??
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Det er ditt ansvar som sjåfør, og det forbauser meg virkelig om det er mange i den alderen som sitter uten sete. Jeg vet ikke om noen, og synes det er helt utrolig i så fall. Men så finnes det jo mange dumme mennsker. Stå på ditt!
balsam Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 jeg hadde ALDRI latt mi snuppe sitte uten sete.. og det er snakk om 15 minutters kjøring på trafikkerte veier i stavangerby!!
Pappas fultreffer :) Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har faktisk en ekstra pute i bilen jeg tilfelle min eldste vil ha med noen hjem. Han er snart 8 år og sitter forsatt på pute. Må de ikke være 150 høye eller noe sånt for å sitte uten?
Pappas fultreffer :) Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Det er ikke min 8 åring enda da, så det får bli pute litt til
Pittamitta Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Det holder vel med en pute...Men noe må det være de sitter på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå