## :D ## Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er det noen som har vært på Holmsbu spa? Jeg og mannen har tenkt å unne oss et helgeopphold der, men har hørt rykter om at det ikke er lov å ha med seg barn. Noen som vet om dette stemmer?
Sivalur Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Vi var på Holmsbu i høst. Hadde ikke med oss barn selv, men det var da barn der, både i svømmebassenget og til måltidene. La ikke merke til noen akkurat inne på avdelingen der man får massasje, men i badeavdelingen var det da masse barn. Hva med å ringe og spørre, så får du sikkert svar. Forøvrig var vi ikke superfornøyde, var dårlige senger der og fikk bare vondt i ryggen. Har i etterkant hørt at Holmen fjordhotell er mye bedre så neste gang blir det der.
## :D ## Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Okay, jeg får vel ringe og høre med dem. Takk for svar=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har vært der både med og uten barn. Det er begrensninger på når barn kan oppholde seg i bassenget etc. Men lurt å ringe og sjekke:-) Jeg synes sengene var helt fine, og får fort vondt i nakke/rygg om det er ille:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå