Gå til innhold

Ang spa-opphold og barn!!! (Holmsbu)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på Holmsbu spa? Jeg og mannen har tenkt å unne oss et helgeopphold der, men har hørt rykter om at det ikke er lov å ha med seg barn. Noen som vet om dette stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på Holmsbu i høst. Hadde ikke med oss barn selv, men det var da barn der, både i svømmebassenget og til måltidene. La ikke merke til noen akkurat inne på avdelingen der man får massasje, men i badeavdelingen var det da masse barn. Hva med å ringe og spørre, så får du sikkert svar. ;) Forøvrig var vi ikke superfornøyde, var dårlige senger der og fikk bare vondt i ryggen. Har i etterkant hørt at Holmen fjordhotell er mye bedre så neste gang blir det der.

Skrevet

Okay, jeg får vel ringe og høre med dem. Takk for svar=)

Skrevet

Jeg har vært der både med og uten barn. Det er begrensninger på når barn kan oppholde seg i bassenget etc. Men lurt å ringe og sjekke:-)

 

Jeg synes sengene var helt fine, og får fort vondt i nakke/rygg om det er ille:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...