Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 var på modningsakup i går og hele går var det mye kynnere, og er jo idag og. Får man det oftere mot slutten, evnt kan det skje noe snart da?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Vanskelig å svare på, jeg har tre uker til termin, men er på 4 dagen med sterke hyppige kynnere... mellom 2 og 9 min imellom ca.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Kan selvfølgelig være noe, men her er det ingen garantier ;o) Jeg startet med kynnere som økte i styrke og gikk over til rier samme dag. Lykke til! ;o)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har hatt MYE & sterke kynnere ganske lenge i dette svangerskapet...har vel hatt det siden jeg var rundt 5 mnd gravid ) Men,tror du kan slape helt av...det ligger oss gravide kvinner helt naturlig & merke om noe er på gang )...Lykke til da...ikke lenge igjen nå!
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har også hatt mye og kraftige kynnere i nesten en måned nå, uten å ha gått i fødsel av den grunn. Hadde termin på mandag, så er to dager over termin nå. Forrige fødsel derimot startet med tette kynnere, men da hadde jeg ikke hatt noe særlig merkbare kynnere i forkant Så der fikk du to motstridende svar fra meg hehe... Ikke så lett å gi et riktig svar tror jeg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå