Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Har skjønt det er en metod å lage kort på, er det noen som forklare meg om det, kjekt å høre om hobbyen er aktuell for meg. har stempel
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Man kan lage kort og album, blir veldig fint. Jeg bruker ark, bånd, stempel, blomster og annen pynt. På scrapping.no står det masse, eller hvis du vil kan du sende meg pm så kan jeg sende deg adr til bloggen min. Inne på hobbydebatten er det sikkert flere som kan svare deg bedre..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 takk for svar, føler meg litt dum når jeg går på konkuranse sidene, alt står med så fancy ord, at jeg ramler ut, hva er LO som alle prater om? på de ulike konkuransene er alt laget for hånd, unntak bilder eller kan du skrive ut bilder motiv, ting å bruke på kort fra pc? tenker på begge de konkuransene de har? Tusen takk for god hjelp
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Mye fancy ord ja Kommer inn i det etterhvert.. LO er layout, altså en side i albumet. Jeg pleier å kjøpe inn det jeg trenger fra bikuben f. eks, der får man kjøpt det meste, som blomster og annen pynt. Det er også mulig å printe ut bilder av ulike motiver til f. eks kort. Og stempeltrykk kan man klippe rundt og bruke. Mange muligheter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå