Gå til innhold

Er det teit å gi blomster m/bud til broren min på Val.Day

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns liksom han fortjener det, men er det teit at de kommer fra søstra hans???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er en kjempefin ide. Hadde blitt veldig glad dersom jeg hadde fått blomster av broren min uansett hvilken dag.

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Skriv et kort og send med, og skriv noe sånt som "fordi du fortjener det" eller noe.

Skrevet

Kan du ikke bare vente til dagen etter? Han fortjener de vel like mye da;-)

Skrevet

huuummmmm ! Ikke noe jeg vill gjort. Da hadde jeg heller kjøpt noe til ham i en annen anledning.

Skrevet

Da hadde jeg valgt en annen dag en Valentines Day å gi ham blomster på :o)

Skrevet

Åååå.. Nå blei jeg så i tvil!!! ;)

hehe... Kanskje la vær da...

Skrevet

I USA, der jo denne greia er importert fra, gir man kort og gaver til de man er glad i : Familie, venner og kjæresten. Så nei, syns godt du kan gi blomst til broren din.

Skrevet

Ja du kan jo gi dem på fredag med ønske om en god helg i tillegg, i steden for på val day kanskje. Høres kanskje bedre ut.

Skrevet

Hvorfor synes dere det er galt?

Han kommer da vel ikke til å tro at hun er forelsket i han?!?!

Skrevet

Hehe, de tror vel ikke akkurat det, aprilbaby;) Men at det var til min egen bror. Kanskje ikke alle som har like godt "forhold" til broren sin kanskje? Ikke veit jeg. Men jeg er litt enig at det er bedre å gi de til fredag, med ønske om god helg! :D

Skrevet

Jeg trodde valentine's handlet om å sende til de man er glad i. Ja, det med kjærester blir hauset mest opp, romantisk og dilldall. Men mange sender jo kort til venninner og familie også.

Jeg synes sikke det er så sært (selv om jeg ikke har noe forhold til den dagen i det hele tatt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...