ApriIbaby Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Har så lyst å sy noe. Helst noe barnegreier... noen som har en ide ti meg?
wirre;o) Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg sydde ett teppe til snuppa mi. Kjøpte det på panduro. Ellers sydde jeg sengetøy til henne. Veldig enkelt å sy putevar og dynetrekk til så smått;o) Billig blir det også. Gardiner til barnerommet har jeg sydd. Og matchende stelleveske til vognen min. En meget enkel en..... Klipte mønster og kløna selv. Anbefaler heller å kjøpe mønster der ja.
ApriIbaby Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 kanskje det...... hm..ikke lett å finne gnisten i dag
LINDA*** Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Å, dette lurte jeg på også! Pledd hørtes fint ut:) Har bare sånne vanlige helsetepper som er en smule utvaska.... Tenkte å sy smekker, men tror ikke det er så lett. Eller... Hm.
Gjest mphs Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Slike kanskje: http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=30309&page=2
ApriIbaby Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Kanskje smekker...... med morsomme teksetr på !
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg syr forklekjoler til barn, sånne som vi brukte på 70 tallet:) Kjempe enkelt, og så får jeg brukt opp stoff jeg har samlet på. Har også laget forkle av voksduk til maling og tegning. Fine gaver. Sist sydde jeg 15 små toalettmapper av morsomme stoff og ga bort i fødselsgave til barn med en håndkrem i til mor.
wirre;o) Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Tror ikke firkanta smekker er så vanskelig å sy. Jeg hadde foret de med håndklestoff. Kjøpe billig på kid eller noe. Pleddet jeg sydde er så fint. Fått mange kommentarer på det. Det er fleece. Firkanter i fargene blå, rosa og beige med påsydde dyr med leker og sånt. Husker ikke hva den serien heter.. ( det er en dame som lager sånne julegreier og sånt noe...tenke tenke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå