Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en måneds tid til termin, og mor og svigermor ringer allerede nærmest på skift og spør om det ikke skjer noe snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... De er vel bare så spente! :)

Skrevet

Hehehe...Jaja...Her er det vel noe av det samme tenker jeg=o)

Har jordmortime den 20. og hun mente at jeg ikke rakk den timen...Haha..Får se på det...Men sa til henne at her går vi hvertfall frem til termin=o)

Men ting kan skje fra nå...Før du vet det, så kan det hende du sitter søndagsmorgen med den lille i armene dine=o)

Skrevet

Uff, det kan bli lang ventetid hvis de begynner og mase allerede 4 uker før termin ... Har et par utålmodige kommende bestemødre her også, men de holder seg forbausende nok i skinnet på masefronten ennå ;-)

Skrevet

De tror jo knapt på meg når jeg sier at det ikke er noe på gang... Gale, gale damer! Men de er jo litt søte også da!

Skrevet

Søte, du... jeg hadde blitt grusomt lei av maset etter kun kort tid. Vet at det fort kan komme til å bli sånn med flere familiemedlemmer - særlig svigermor - og vi kommer til å besvare "masete" henvendelser med en tekstmelding der vi sier takk for interessen, at vi imidlertid ikke kan prioritere å besvare alle slike henvendelser, men at vi selvsagt vil informere alle når noe har skjedd.

Jeg orker ikke sånt mas (særlig nå som jeg er litt mer hormonell og ahr litt kortere lunte enn ellers) - jeg mener, når man får en baby, så går man jo ikke rundt og holder det for seg selv til noen spør deg :) Og tar man telefonen når noen ringer, så er det jo også temmelig åpenbart at man ikke føder akkurat da... :)

Skrevet

Tror kanskje det i hovedsak dreier seg om omsorg og det å vise at man følger med jeg da.

Er så langt unna termin foreløpig at ikke jeg har noe mas enda, men ettersom du snart går i permisjon, så er det jo bare å ta det som underholdning!

Skrevet

Min mor er pessimist. Da jeg sa at det var vanskelig å legge planer for helgen før termin, så hun bare dumt på meg.... men så har det ikke vært noen fødsler før termin i vår familie....

Skrevet

Det er jo egentlig bare koselig, ed er jo bare interesserte i hvordan det går og spente på når det skjer! :) Jeg ville prøve å bare ta hver henvendelse om det med godt humør, ingenting blir bedre ved å bli sur og irritert! :)

Skrevet

Min svigerfar er i allefall optimist!

Han insisterer på å trille vogn på 17.mai enda jeg ikke har termin før den 22.mai -og hvis man regner med å være noen dager på sykehuset og sånt, så er vel det å dra litt mye i, hehehe....

Skrevet

Det er nok individuelt hvor mye oppmerksomhet man synes er OK. Helt greit at de er spente og interesserte, men det kan bli for mye også. Jeg er allerede nå temmelig sliten, sover dårlig og har mye verk, og trenger litt ro og fred i tiden frem mot fødsel. Konstante telefoner og meldinger (fra de samme menneskene) kan fort bli litt for slitsomt.

Skrevet

Hehehe... Morsomt! :)

Skrevet

Slå av telefonen, eller i alle fall ringelyden, når du skal sove eller slappe av, det gjør jeg. Ellers synes jeg det er greit at folk ringer, jeg kjeeeeder meg storligen om dagene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...