Heaven har født::) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hvordan tror du rettsmøte går i morgen? Gruer meg forferdelig:( f 280672
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg kan ikke se noe som helst, men ettersom du har skrevet tidligere, så tror jeg det går veldig bra! Du har ingenting og frykte LYKKE TIL! Ikke noe morro, men det går bra )
Heaven har født::) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Palmesus... tusen takk for lykkeønskninger.. Nei , ikke noe moro i det heletatt, går på psyken løs. Lei alt bråket og tullet, så håper det blir ordning på ting nå....
Under den hvite bro Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 har ikke fulgt med på historien din men jeg la noen kort og utfallet var MEGET positivt...og antydet bedre økonomi samtidig...lykke til klem
Heaven har født::) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 SJAMAN. Tusen takk for at du tok deg tid. Trengte å høre noe positivt nå,holder på å gå på veggen av at jeg er utslitt og nerver for i morgen. Takk takk takk takk:) Klem. Skal gi deg tilbakemelding:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Nei, jeg vet det så inerlig godt! Sliter på alt, og man blir frynsete av og holde på sånn MEN, det positive er, at du kommer til og vinne hele greiene, og da kan du bare flyte avgårde på en rosa sky ) Jeg skal levere tuppa til bf i dag, det er en prøvelse bare det!
Under den hvite bro Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 men hva betyr de pengene...ser en større sum....men ok du trenger ikke svare her...
Heaven har født::) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2008 Huff ja det er ikke gøy. Har gjort det slik her at bf henter og leverer på skolen, da slipper vi å møtes og dermed slipper jeg alt press og krangel. Hvertfall slipper jeg unna litt. Blir så fortvila , for ungene tør ikke engang si hva de ønsker pga at de er redd pappa skal bli sint.Turte ikke si noe mer enn at de syntes det var greit å bo hos oss til sakkyndig heller, for da vile pappa få vite det... Ikke greit å være unger heller. Jenta satt og sa hun skulle ønske hun var så lita at hun ikke skjønte noe av dette. Skjærer i mammahjertet mitt det,,, Og må til tider overtale de til å reise til han. Huff, nei, håper han blir dønn gjennomskuet i morgen.... Håper det går greit med leveringen i dag, krysser fingra:)
Heaven har født::) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2008 Sjaman.. svarer jeg. Vet ikke, men jeg har fått for lite bidrag i lenger tid. Men min egen feil det,trodde nav regulerte hvert år,så jeg har ikke fulgt med.. bare det siste året har jeg fått 2300 for lite pr mnd. Men ser du det i forbindelse med retten eller noe annet? Hva legger du i større sum?? NYsgjerrig
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Stakkar Hoff, ikke så lett det der! Unger skulle vært skånet for sånt Jeg har ei tuppe på 3 som stadig sier "du kan være med inn til pappa, også kan vi spise middag".... det gjør vondt det og, hva skal en svare?? Jeg prøvde og få gjenonm at han kunne hente, men nei... det gikk IKKE! Argh.. Ja, får tro det går bra.. :Masse lykke til til deg i morgen hvertfall! Si fra hvordan det går da
Heaven har født::) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2008 Huff, det der er neimen ikke lett:( Stakkar lita. Håper det går seg til for dere så dere slipper å drive i så mange år som vi har gjort, snart 7 år her.... Skal komme med et innlegg i morgen jeg. Er visst flink dommer, det er kun ett forberedende møte i karrieren hennes som ikke har ført til forlik... så vi får se da. Kommer med tråd her i morgen jeg.. klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå