Sivalur Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Det var et stort spørsmål... skal du lage en hjemmeside? Eller har du en allerede du vil gjøre litt mer på? Generelt så skrives html kodene inni < og >. Og så kommer det an på hva du skal gjøre da... linjeskift : nytt avsnitt : osv... litt vanskelig å svare på dette spørsmålet ditt da det var litt uklart...
Snupi27 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 jeg skal prøve å lage en hjemmeside. hehe åssen lager jeg f.eks en overskrift med html kode..? om overskriften skal være "velkommen"
Sivalur Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Så ikke denne før nå. Velkommen! f.eks. Prøv deg frem med h1, h2, h3, det gir forskjellige størrelser. Ellers kan du søke på google så finner du sikkert en 'html for dummies guide' - så blir det litt enklere.
Snupi27 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 okei. hehe.. jeg prøvde den i stad men det funka ikke helt, gjorde sikkert et eller annet feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå