Gå til innhold

hvor lenge brukte deres unger tutkopp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns mange ganger på slike programmer som sos barnevakten osv bruker ungene tutkopp når de ser ut til å være nærmere 4 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min slutta vel med både tutkopp og tutt da han var 2 år.

Skrevet

Gjør det noe da?

Jenta mi bruker det fortsatt men ikke bare den. Bruker glass også. Hun er 2,5 år.

Skrevet

min blir 2 år til helga.

Bruker tutkopp i bilen og ved senga elelrs glass.Noen ganger tutkopp med vann ellers også,men sjelden

Skrevet

Her sluttet vi med tutkopp hjemme da ungene ble litt over året, da drakk de av glass.

På tur har de brukt tutkopp til de var 2 ca, deretter drikkeflaske (type Sigg-flaske etc).

Skrevet

Junior på 15 mnd bruker tutkopp når han går rundt hjemme.. Da drikker han kjempe masse..

Bruker glass til måltider..

Skrevet

Tja, tok med tutkopp på biltur. Men kun med vann, for ikke å få den smådrikkinga som ødelegger tennene så fælt. Når hun var åtte måneder drakk hun av glass selv, så vi hadde liksom aldri behov for det annet enn i bil...

Skrevet

Min er 2 år, og bruker tutkopp og glass om hverandre, Tutkopp når vi er ute på tur og ved senga, glass til måltider hjemme + at det alltid står et glass med vann ved stuebordet.

Skrevet

Jenta mi bruker tutekopp til måltider som ikke er ved middagsbordet, feks på tur eller når hun får kveldsmat til barnetv (det er jo bord der, men når hun er ukonsentrert blir det fort søl). Hun blir 3 nå i april. Antar at koppen forsvinner i løpet av våren/sommern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...