Gå til innhold

Vondt i hoftene (38. uke)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har jeg så j..... vondt i hoftene?? Hva kommer det av? Hadde det litt i forrige sv.aksp også, men nå på slutten i dette har det virkelig tatt av.

Ekstremt vondt om natten, får jo ikke ligget på hverken den ene eller den andre siden om natten, og heller ikke på magen. Holder på å bli gal jeg...

Noen andre som har det sånn eller har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente at jeg ikke får ligget på ryggen heller... Blir så uvel!

Skrevet

Aner ikke hvorfor, men kanskje det kan hjelpe hvis du støtter opp med puter under og rundt?

Skrevet

Bekkenløsning? Jeg har det likedan og er blitt diagnosert med bekkenløsning.

Jeg må bare snu meg mye på nettene! Blir lite søvn men må bare gjøre det... Og i dag gikk jeg ut i permisjon, så da er det jo bare å sove litt uteover dagen også. :)

Skrevet

Takk for svar. Tror ikke det er bekkenløsning, sitter liksom helt ytterst i hofta. Eller gjør det det hos deg også. Knekker noe voldsomt inni bekkenet mitt når jeg snur meg el reiser meg opp, men det gjør ikke vondt inni der liksom...

Heldiggris som kan sove da- jeg har en aktiv straks-2-åring! :)

Skrevet

Jeg har også vondt i hoftene og nedover yttersiden på lårene. Var og tok massasje i går og massøren kunne fortelle meg at siden magen tar så stor plass på forsiden så fungerer ikke hofteleddsbøyerene helt som de skal. Derfor kompenserer man med andre muskler i stedet, som f.eks. musklene på siden (derav den lett vaggende stilen noen får....). Når man i tillegg sover kun på disse musklene (som jeg gjør siden jeg ikke kan sove på ryggen) er det lett at de blir stive og vonde.

Skrevet

Jeg har fått tips fra min venninne som er fysioterapeut at man bør ligge med en pute mellom bena, for jeg fikk også helt sinnsykt vondt i hoftene og bekkenet etter å ha ligget fra side til side hele tiden..Det har hjulpet masse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...