balsam Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 som oxo passer med Ida Emilie?? vanskelig...
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Bendik aleksander (ville hatt en enklere ending på Bendik navnet - og unngått Dick på slutten....)
Vipsenmamma Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Bendik Severin Bendik Evert Bendik Kristoffer Bendik Håvard
petite fleur Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Enig med storebror og lillebror, ville kutta ut den c`en.... Bendik Andrè Bendik Mathias Bendik Olai
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Bendick leander Bendick amadeus Bendick aleksander
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Bendick Alexander Bendick Tobias Bendick Matheo
Gjest Lille Christina mi+spire! Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Bendick Andre` helt klart:-)
Hanne31 Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Aleksander var det første navnet som slo meg også.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Kjenner en Mads Bendick - synes det klinger fint jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå