Gå til innhold

4. mars skal jeg på UL!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Jeg er da 14 uker på vei....Ble skuffa jeg, trodde jeg skulle få mye før!!! Og synes helt ærlig det er vel seint, med tanke på at det er medisinsk ul for å sjekke at fosteret er levedyktig (for å si det hardt og brutalt)....

 

Ringte nevrologen min og han sa at siden jeg gikk på de medisinene jeg gjør så har jeg abort mulighet frem til uke 18! Da holdt jeg på å knekke helt sammen....Abort er liksom ikke i tankene våre i det hele tatt....Uff....

 

Medisinene jeg går på er ikke sett på som trygge her i Norge, nevrologen er ganske irritert på det, for han mener de er noen av de tryggeste som finnes, så jeg skal ikke gå å bekymre meg for mye....Men ble liksom så ekkelt når han sa det om abortrett.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, det vil vi :-) Men ikke sikkert vi får vite det da, bare hvis de tilfeldigvis ser det. På den ordinære derimot SKAL vi vite det! (om ikke småtten i magen er vrang da!) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo kanskje ikke så veldig før nei, men men.

 

Ikke bekymre deg for det du, alt er sikkert i orden. Det er ikke noe du kan gjøre med nå uansett. Bare slapp av og blås det bort.

 

Jeg tipper det blir en gutt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ish! Får du det ikke før altså??? Hvis du virkelig vil sjekke alt nå så bestill det privat!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å ha nok ultralyder i løpet av svangerskapet, så kommer ikke til å ta privat......Får ha is i magen og tenke glade tanker!!

 

 

hmmm....is ja.....*lyst på!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...