balsam Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 fra storebrand utvidet barneforsikring til den ny superforsikringen... noen med synspunkter... ?? noen som har en av disse selv??
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har ikke den forsikringen.. Men vil anbefale at du leser igjennom alt om den forsikringen først, spesielt om tilfeller der dere ikke blir dekt av for eksempel uføreforsikring. Tenk også igjennom om hun hatt noen sykdommer eller skader som gjør at hun ikke vil bli dekt av forsikringen siden du tegnet den første... Gutten min fikk astma når han var 6 mnd, og for oss er det uaktuelt å bytte forsikringsselskap. Om vi bytter og han blir feks ufør pga astma vil vi ikke få det dekt. Men ettersom vi tegnet forsikringen før han fikk det så får vi det dekt der vi er. Ellers så vil uansett barn bli prioritert i helsekø. Så jeg tror helst at det er selskapet som er ute etter mer penger. Sjekk nettet hva "de som kan det" sier. Lykke til!
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har Storebrand utvidet og fikk tilbud om den nye i posten, men kommer ikke til å endre den. Føler den utvidete dekker det mest nødvendige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå