prinsessemor123 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei. Skal lage muffins med jenten min i dag, men finner ikke igjen favorittoppskriften. Er det noen som har en god og enkel muffinsoppskrift? takk:-)
frøken blå Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Søk på muffins på www.detsoteliv.no ellers kjøper du den ferdige sjokolademuffinsposen fra Toro. Nam! =)
prinsessemor123 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 problemet er at jeg ikke har bil i dag, så jeg kommer meg ikke på butikken... Men skal prøve på detsoteliv. Takk for tipset:-)
petite fleur Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Denne oppskrifta fikk jeg her på dib en gang, og de er nyyyyyydelige...alle skryter av disse muffinsene;-) Kanelmuffins med kokesjokolade 150 gr smør 150 gr brunt sukker 3 egg 160 gr hvetemel 2 ts bakepulver 1 ts kanel 100 gr kokesjokolade Pisk smør og sukker luftig.Visp inn ett egg om gangen.Sikt i det tørre. Grovhakk sjokoladen og bland i. Bruk doble muffinsformer om du bruker papirformer og fyll 2/3 fullt. Stekes på 200 grader i ca 15 min. Disse er kjempe gode å fryse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå