Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Datteren vår har alltid vært glad i å sove. sovet hele natten siden hun var 3måneder. Men nå! Ved 9mnd! Så plutselig våkner hun FLERE ganger hver natt! inatt våknet hun 5 ganger - aldri for mat - det får hun ikke! Bare for KOSEN skyld.. Jeg blir helt sinnssyk av dette. De to siste ukene har ingenting funket. Prøvde oss med ferber på kvelden i går og det tok 20 minutter før hun sovnet selv - hun har ikke sovnet selv på flere uker, vi har MÅTTET legge oss med henne. Så det var jo positivt. Prøvde å ta ferber i 04tiden i natt men vi var så trøtte at vi bare la oss med henne.. Hvordan skal vi snu dette? hun får ikke komme opp i sengen til oss mer! jeg vil ikke det! vil sove godt! er sliten nå. er jo litt rart at hun våkner også! aldri gjort før
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Sånn var det med datteren vår også. Begynte plutselig å våkne flere ganger hver natt i 4 uker. Skjønte etterhvert at det var en tann som plaget henne veldig. Hun har fire tenner, men hun har bare blitt plaget av den siste som kom opp. jeg la meg på rommet hennes og flyttet gradevis ut da hun begynnte å sove lengere økter på natten igjen.. Nå har vi nattero igjen.Skjønner at du snart blir gal! Får håpe det går over snart..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 HI her! Latterlige greier vet du, hun har 4 tenner og hun sov igjennom alle sammen, feber i et par timer og det var det - og kun med første tannebissen!! HS har bedt oss om å tilby NULL service om natt.a. men hva gjør du a! når klokka er 04 og ungen står der og roper på deg? du får jo ikke akkurat sovet så veldig mye av det he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå