LivetErEnLek Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Det er jo helt tydelig at mange av disse foreldrene synes det er greit sånn de har det selv om det er helt tydelig for alle andre at det ikke er det.... Kanskje de er betalt for å opptre som idioter, hva vet jeg?
~sjiraff~ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Manglende selvinnsikt? Tror at det er barna som er problemet og ikke dem selv?!
mpb♥ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Er så irriterende at de ringer for å få hjelp, men ikke gidder følge reglene. Arg...
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 MAnglende selvinnsikt er vel et ovrhengende problem. Jeg tar fremdeles meg selv i å bli overrasket over både barna og de voksne jeg. Rekasjonsmønster, læring osv osv...
LivetErEnLek Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Joda, den kan jeg kjøpe, men hvorfor melder de seg på når de tydligvis ikke vil forandre på noe?
~sjiraff~ Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 De vil vel at noen skal komme og fortelle dem at de har fått noen skikkelige problembarn og at det er synd på dem?!?! Elle rnoe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå