Gå til innhold

Hvordan sover deres barn rundt 9 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med deres babyer, våkner de på det samme stedet som dere la de på kvelden før?? Sover de hele natten? Her finner jeg henne overalt i sengen...i ett hjørne av sengen lengst bort fra hvr jeg la henne, på mage, rygg siden, halvt sittende, you name it! Dette skjer mange ganger hver natt, oppdager det da vi må gi henne smokken. Hun er ni mnd forresten og spiser bra nå.

Hun våkner også veldig mye, eller hun skriker og må da ha smokk før å sovne igjen. Noen gang går det kun 1/2 time mellom vi putter i smokken og ibland 2 timer. Hun har også perioder på natten, ca 30 min, hvor hun er våken og krabber rundt i sengen, og til slutt legger seg å sove ett eller annet sted.

Vi må nesten aldri ta henne opp, hun roer seg med smokk, så skal vel ikke klage sån sett. Men føler att jeg blir sliten av att hun styrer så mye på natten, og må stå opp å putte i smokk mange ganger. Hva med deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lillegutt er 9 mnd

Her sover han som regel hele natten fra ca 19.30 -08.30 fra han var 3 mnd..

Men når tennene er på vei ut så hender det han våkner en gang i løpet av natten i en uke.. da vil han ha smokk, så sovner han igjen.så går det på rett spor igjen når tanna er ute:)

Han finner jeg overalt i sengen:) heheh.. Om kvelden noen ganger ligger han å "prater" litt å nynner litt å hopper litt å krabber litt rundt.. hehe..så sovner han etter 10 min.. om morgen etter ligger han ikke son som han sovnet:)

Det er nok helt normalt:) Hvertfall de jeg har snakket med

Skrevet

Takk for svar:) Ja det er sikkert helt normalt att de flytter seg i løpet av natten, de sier nok ifra hvis de ikke ligger godt. Så utrolig deilig att gutten din sover så bra:) Gleder meg veldig till hun her også gjør det! Må opp å sette i smokken mange ganger hver natt:( Men men en dag får vi også sove!

Gjest Mayflower
Skrevet

Hehe..vi har det akkurat likt her! Han puster og peser,krabber,sitter,snur seg,ligger i et hjørne,oppå dyna,under dyna,osv... :P men med smokk så roer han seg. Sliiitsomt å våkne så ofte da!

Skrevet

Uff nå må jeg bare le litt;) Ser han foran meg...hvordan han styrer i sengen og ender opp i ett hjørne oppå dyna;) Nei men allvorlig talt så er det jo veldig slitsomt! Dyne har vi forresten gitt opp for lenge siden. Her sover hun i sovepose, fast vi har ikke spent fast selene. Har vært sån her i 3 mnd nå men prøver bare å tenke att det snart må bli bedre!

Gjest Mayflower
Skrevet

Jeg har akkurat vært å kjøpt en sånn pose med seler som han kan sove i,så fra imorgen blir det "tjoring" fast i senga :P Håper det funker,får se hvordan det går...:)

Skrevet

Ja håper det funker! Kan du ikke skrive ett inlegg om hvordan det går. Lykke til:)

Skrevet

Tror det er ganske normalt at de turner i senga:P... snuppa er 9 mnd, hun legger seg 18-19 og står opp 06.30-07.30... grunnen til at hun noen ganger legger seg 18 er fordi hun sover noen ganger kun en lur på dagen en time 12-13!!!!!!!!!! iiiiik..:P... kan høre at hun våkner noen ganger på natta å prater og kjefter litt på dokka si ,men sovner igjenn litt etterpå;-P... hun har minimun 4 sutter i senga med hodet så hun finner de selv og putter i munnen om hun trenger de, så slipper å gi den til henne;))) Men hver morgen da jeg henter henne ligger hun i motsatt ende av sengen på magen å kravler å vil opp:)... ganske morsomt å tenke på hvor de styrer...

Skrevet

hihi kjefter litt på dokka si ja;) Har bare to smokker i sengen hennes men skal legge flere smokker der sån att hun alltid kan få tak i en, hun må jo snart lære seg å putte den inn selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...