Ventura Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Det gikk galt igjen. Min fjerde. Nå blir jeg sendt på utredning for å se om de kan finne ut av hvorfor. Det var litt rart i går når jeg lå og venta på å komme inn på operasjonssalen for utskraping, de trilla en bitte liten ny nydelig baby forbi meg og det eneste jeg tenkte var "så heldige foreldrene er". Ønsker alle dere gravide her inne lykke til! Jeg kommer tilbake!!!!!!!!!!! Stor klem fra en tom Ventura
*tornerose* Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Uff dette var veldig trist å lese. Håper de finner ut om det er noe årsak til at du har mistet så mange ganger og at du snart kommer tilbake inn hit igjen :-) og at spira klorer seg ordentlig fast neste gang. Trøsteklem fra meg.
babygullz <3 vilde Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 På sykehuset i stavanger har de avdeling for prematurbabyer ¨på samme plan som sengeliggende til utskrapning ligger...syns d er ganske grotesk egentlig.. Håper alt går fit med deg, og at legene finner ut av hva som går galt, og at de kan fikse d, så du blir fort gravid igjen og føder en fin liten baby og bli en heldig forelder du med=)
Rascal_4.11<3 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Uff så trist, håper de finner noe på utredningen slik at det går bedre neste gang og du kommer fort tilbake inn her... Det er helt forferdelig og miste så mange ganger Masse trøsteklemmer
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 uff, d var trist:( håper dere får svar og at spiren sitter neste gang:) Masse lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå