Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 har en å ikke anbefale en dame (huseker ikke navnet) i åsane. Feibehandlet meg i tre mnd, og var er opptatt av å sladre om de andre pasientene enn å behandle
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Okei...Takk for svar. Får styre unna Åsane da ihvertfall:)
misskizz Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg kan anbefale Tonus på Midttun. Vi er en gruppe gravide som trener hver onsdag kl 09.30. Jeg har mye bekkenløsning og treningen er gratis for de med dette problemet. Hele treningen er ledet av fysiotrerapaut. I tillegg jobber vi mye med å styrke bekkenbunn med tanke på fødsel og tiden etterpå. Vi har også lett styrketrening for å styrke armer og bein til vi skal bære rundt på babyene våre. Man kan også, som i mitt tilfelle, supplere med individuell trening sammen med fysioterapauten som er særlig obs på gravides problematikk. ABSOLUTT å anbefale. En god investering i egen helse - helt gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå