Sessa ruger igjen... Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Har allerede begynt å glede meg. For når frøkna har sovna om 45 min skal mor kose seg. De to timene hun sover er hellige!!! Her er alternativene til lunsj i dag: (er ikke så opptatt av å være sunn, nei!) 1. Spagetti som er kokt i ganske godt saltet vann med tomatbåter og basilikum olje. 2. Startkjeks med smør og gulost. 3. Brownies!! Også skal jeg drikke et stort glass brus til... eller to... Gleder meg. Godt mulig jeg går for en kombiløsning med 3'ern som desert, gitt!
LadyLuck & Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 åååå... nå fikk jeg av en eller annen grunn lyst på ristet brød (grovt) med salat,sprøstekt bacon,tomat og litt ost. bare synd vi ikke har noen av delene
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 jepp jeg hadde tatt en kombiløsning! hihi! kos deg ) selv er jeg i mitt sunne hjørne... spiste havregrøt med linfrø og solsikkefrø i til frokost, hehe! mmmmm :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå