minnimoi Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Har bestilt meg de i vår-katalogen. (jeans) Men de ser så himla smale ut i låra/beina.. Er det et sted jeg har blitt breiere så er det der =/ Noen som kan bekrefte/avkrefte dette, som kanskje har disse buksene=)
BellaSuz Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Vanlige jeans (mammabukser) fra HM blir ganske fort videre i beina, så om du kjøper den bittelitt for liten, blir de snart nok passende ;-) Mine bukser "går ut" etter en halv dag.
Ejlis Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hei Jeg kjøpte den som var i høstkatalogen. Min erfaring er at de er blitt bedre nå enn de var før. Hadde en sist jeg var gravid og den gikk ut med en gang...
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hei. kjøpte meg flere bukser der for et par mnd siden, veldig fornøyd med de men ble veldig overrasket over hvor små de var i str.. Måtte opp to str i forhold til vanlige..
lille sprelle Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er i utg.pkt veldig damefasong og sliter med å finne bukser som er smale i livet og vide nok over rumpe/lår. Da jeg skulle kjøpe gravidbukser fant jeg ut at det samme gjelder også for disse, men H og M sine svarte myke bukser er knallgode for meg. De med snor i livet har riktignok vist seg å være av en litt laber kvalitete, men den som bare er svart hele veien uten snor i livet er knallgod. Er i uke 30 nå og har brukt dem siden uke 15 omtent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå