Gå til innhold

Smertestillende mot etterrier...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har nylig født og vet hva som blir tilbudt av dette på sykehuset? Etter min 2.fødsel, rant tårene i smerte under ammingen på sykehuset og fikk da noen gode smertestillende, men det var ikke Paracet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk smertestillende på sykehuset etter å født andremann. Hadde veldig sterke etterrier, men jeg husker jo ikke hva slags medisin det var - tok bare i mot jeg... :)

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte, og fikk pinex forte. Vet at de også gir Voltaren mot dette.

Skrevet

fikk noe etter fødselen, tror det var noe paracett, men ikke sikker

Skrevet

Jeg fikk paracet sammen med naproxen.

Skrevet

husker jeg fikk paracet + en tab til.. tror den var inni ei grønn sånn ambalasje.. det hjalp når jeg tok de to sammen..

Jeg har selv fundert på hva som brukes, er jo ikke nok med bare paracet.

Hvis alt går slik vi vil, blir det sansynligvis hjemmefødsel.

og da er det jo greit å ha noe smertestillende i hus.

For de etterriene jeg hadde etter nr 3 var så vonde at jeg vred meg i senga.. så hvordan det blir nå etter nr 4 tør jeg ikke tenke på.. grøss...

Skrevet

det er vel det jeg gruer meg mest til også, etterrier... husker med nr 3 så gjorde det så sinnsykt ont. huff...

Skrevet

Fikk dere noe mot dette?

Hm...fikk ikke det jeg... Ja, ja... Overlevde på et vis ;o)

Sørget for å ligge mye på magen når jeg hadde mulighet for

dette skal hjelpe livmora å trekke seg sammen + dempe etterriene.

Skrevet

tror jeg fikk noen piller mens jeg var på sjukhuset, men jeg reiste hjem etter 13 timer og fikk ikke med meg noe hjem

Skrevet

hm.. jeg fikk ingenting mot dette på sykehuset.. men nå hadde jeg ikke særlige smerter etter fødselen heller...

Skrevet

Jeg fikk paracet 1 grams sist gang...rart at det blir gitt voltaren og naproxen....de stopper jo etterriene og da får jo ikke magen trekt seg sammen skikkelig....

Kommer til å bruke paracet denne gang også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...